Browsing by Author "Šilhánová, Kateřina"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemDopad PPC reklam na návštěvnost webu(2020-06-25) Šilhánová, Kateřina; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774Bakalářská práce se zabývá implementací PPC reklam a jejich následného dopadu na návštěvnost vybrané webové stránky. První kapitola teoretické části pojednává o internetovém marketingu, popisuje jednotlivé online marketingové nástroje a marketingovou komunikaci. V následující druhé kapitole jsou zachyceny základní definice a pojmy z oblasti PPC reklam. Poznatky z teoretické části jsou následně prakticky aplikovány. Praktická část navazuje představením projektu Barník, jehož web je využit pro účely této práce, a analýzou online marketingových aktivit. Další kapitola vymezuje základní údaje pro tvorbu kampaní a pokračuje samotnou tvorbou i správou sestav či reklam. Výsledky jsou interpretovány a následně zhodnoceny s ohledem na stanovené cíle. Obsah poslední kapitoly zachycuje doporučení pro další možné online marketingové aktivity.
- ItemEfektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů(2023-06-15) Šilhánová, Kateřina; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. :63774; Špringl Vladimír, Ing. :67481Diplomová práce s názvem "Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů" se zabývá posouzením efektivnosti personalizovaných reklam v inzertních PPC systémech podniku Pivovar Rohozec, a. s., vůči marketingovým cílům podniku. Hlavním online marketingovým cílem podniku je zvýšení návštěvnosti webu a s tím spojené budování povědomí o značce. V první části teoretická práce pojednává o online marketingu, jednotlivých nástrojích online reklamy a o personalizované reklamě v rámci internetu. V praktické části je představen podnik a byla provedena analýza návštěvnosti webových stránek. Následně byly pro posouzení efektivity provedeny analýzy a vyhodnocení jednotlivých inzertních účtů. Zároveň byly v rámci dalšího zkoumání efektivnosti personalizované reklamy implementovány a poté i vyhodnoceny dynamické reklamy ve vyhledávání. Poslední kapitola je věnována shrnutí a doporučení pro další personalizovanou inzerci v PPC reklamních systémech.