Rok 2019
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Rok 2019 by Author "Čavojská Gabriela, Mgr. Ing. : 65455"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemČeské vánoční tradice ve školní družiněSvobodová, Jana; Čavojská Gabriela, Mgr. Ing. : 65455Závěrečná práce v podobě pedagogického projektu s názvem České vánoční tradice ve školní družině je zaměřena na přiblížení historických zvyklostí v době adventu v Čechách.V první části se zabývá funkcemi výchovy ve volném čase a specifiky práce ve školní družině. Zároveň seznamuje s některými poruchami autistického spektra a vybranými strategiemi při práci s dětmi s PAS.Samotný projekt pak má sloužit k zpestření běžného denního režimu školní družiny tvořivou výtvarnou aktivitou, rozvíjet fantazii, jemnou motoriku, schopnost spolupráce a vzájemné pomoci v rámci kolektivních činností, podporovat zdravé sebevědomí a radost dětí z vlastní šikovnosti.Dalším cílem toho projektu je navázat užší spolupráci mezi rodinami dětí a školní družinou. Celý projekt je rozdělen do čtyř částí. Jednotlivé části pak odpovídají čtyřem adventním týdnům. Náročnost akcí je vybrána s ohledem na cílovou skupinu dětí, kdy se jedná o děti s poruchou autistického spektra a s různým stupněm mentální retardace.
- ItemTradiční české VánoceDvořáková, Jana; Čavojská Gabriela, Mgr. Ing. : 65455Závěrečná práce se zaměřuje na posílení povědomí o vánočních tradicích. Součas-né vnímání vánoc a jejich prožívání generacemi. Pro předávání tradic je nejdůležitěj-ší interakce a komunikace generace prarodičů, rodičů a dětí. Jako prostředek k této komunikaci a interakci vánočního poselství je v této závěrečné práci použita diva-delní hra, ve které účinkují právě herci různého věku od předškolních dětí, přes žáky a studenty až po důchodce. Divadelní hra je určena pro vícegenerační publikum, čímž dochází nejen ke společné edukaci, ale právě i k interakci, zpěvu a komunika-ci
- ItemVolnočasové aktivity pro žáky s poruchou autistického spektraPleštilová, Jana; Čavojská Gabriela, Mgr. Ing. : 65455Závěrečná práce se zabývá problematikou volnočasových aktivit pro žáky s poruchou autistického spektra. Jejím cílem je přiblížit tuto problematiku, popsat v jakých institucích a volnočasových aktivitách mají možnost děti s poruchou autistického spektra využívat svůj volný čas zábavnou formou, která je bude zajímat.Teoretická část specifikuje projevy, které se vyskytují u dětí s poruchou autistického spektra.Praktická část se zabývá přípravou a realizací projektu, jehož cílem je zorganizování sportovního kroužku pro děti s poruchou autistického spektra.