Ochranné návleky na osobní automobily

Title Alternative:Protective car covers
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato bakalárská práce je zamerena na aktuální poptávku a nabídku na ceském trhnu po ochranných návlecích na osobní automobily. V jednotlivých cástech práce se postupne pres historii a vysvetlení pojmu dostaneme k popisu materiálu a druhu, zpusobu výroby a použití. Na vzorcích bylo provedeno merení paro-propustnosti textilie na prístroji Permetest. Další nepostradatelnou soucástí je zjištení skutecné informovanosti a situace na trhu, která je podložena marketingovým výzkumem. To nám ukázalo nové smery pro inovaci a možnosti udržení produktu v konkurencním boji.
This bachelor work considers the actual demand and offer of protective car covers on the Czech market. We will go through the history and explanation of terms in sequence to the description of materials and its kinds, the way of manufacturing and use in each parts of this work. The next essential part is detection of the real know-how and situation on the market, which is based on the marketing research. It showed us the new directions for innovation and possibilities of retaining the product in competitive struggle.
Description
katedra: KHT; rozsah: 72
Subject(s)
ochranný návlek na osobní automobil, permetest, marketingový výzkum, dotazník, respondent, inovace, protective car cover, permetest, marketing research, questionnaire, respondent, innovation
Citation
ISSN
ISBN