How to Motivate Undergraduate Students to Speak in Courses of Business English
Abstract
Příspěvek je zaměřen na analýzu možností, jak posilovat motivaci studentů k aktivnímu ústnímu
projevu zejména v kurzech odborné obchodní angličtiny na vysoké škole. Text vychází z teoretických
poznatků týkajících se motivace ve výuce a učení. Dále je prezentován rozbor názorů učitelů angličtiny,
které jsou založeny na praktických zkušenostech získaných v jazykových kurzech realizovaných
v různých zemích po celém světě. Zdrojem těchto informací jsou hromadné otevřené online kurzy
(MOOC, Massive Open Online Course) určené pro profesní rozvoj učitelů angličtiny uskutečněné
v letech 2015, 2016 a 2017. Praktická část příspěvku uvádí jako příklad dobré praxe komplexní aktivitu
podporující motivaci studentů k ústnímu projevu v kurzech odborné obchodní angličtiny.
Description
Subject(s)
motivation, teaching of English fo Specific Purposes, speaking, Massive Open Online Courses
Citation
Item identifier
ISSN
1804-9435