dc.contributor |
Špringl Vladimír, Ing. : 67481 |
|
dc.contributor.advisor |
Weinlich Petr, Ing. Ph.D. : 58543 |
|
dc.contributor.author |
Svárovský, Filip |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-22T17:27:19Z |
|
dc.date.available |
2021-07-22T17:27:19Z |
|
dc.date.submitted |
2020-11-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.tul.cz/handle/15240/160286 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá optimalizací produktových inzerátů v placeném vyhledávání za účelem optimalizace nákladů a tržeb internetových obchodů. První kapitola, která se věnuje na teoretické rovině digitálnímu marketingu, popisuje nejdůležitější nástroje internetového marketingu. Druhá kapitola konkrétně definuje inzertní systém Google Ads a pojmy, které se využívají právě při práci s PPC reklamními systémy. Třetí kapitola se blíže věnuje stěžejnímu tématu a tím je Google Shopping, ve kterém následně proběhla praktická část s optimalizací produktových inzerátů. Všechny poznatky z teoretické části byly poté aplikovány v praxi a popsány v druhé, praktické části této práce. Čtvrtá kapitola, která je čistě praktická, se věnujeme konkrétním nástrojům a technikám, které jsou využívány právě za účelem optimalizace. Obsahem poslední kapitoly je systematické vyhodnocení praktické části a shrnutí přínosu pro společnost. |
cs |
dc.description.abstract |
This bacherol's thesis deals with the optimization of the product ads in paid search marketing in order to optimize online store's marketing budget and their revenue. The first chapter, which is about digital marketing on theoretical layer, is describing the most important tools for internet marketing. The second chapter is trying to define advertising system Google Ads and describe terms which are used in all other advertising systems. The third chapter is about the main topic - optimization of the shopping Ads in paid search. There is also the beging of the practical part of this thesis. All the information from the theoretical research is used in the practical part. The fourth chapter is only about practical use and describes concrete rules and techniques which are used for the optimization itself. The last chapter deals with the evaluation of the practical part and evaluation of the given value for company. |
en |
dc.format |
53 |
|
dc.format.extent |
0 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.relation.isbasedon |
beginitemize itemMAYA, L. 2018.~Google Merchant Training Guide. Hongkong: Estalontech. ISBN~8829580708 itemJANOUCH, V. 2014.~Internetový marketing.~Brno: Computer Press. ISBN~8025143236 itemDOMES, M. 2016. Sklik Jednoduše. Praha: Albatros Media a.s.. ISBN~802514755X itemJOHNSON, L. 2020.~Pay Per Click Marketing A to Z. Rio de Janeiro: Editora Bibliomundi. ISBN~1526029553 itemPROQUEST. 2019 Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2019- 09-26]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz enditemize parKonzultant: Lukáš Keštefranpar |
|
dc.rights |
Vysokoškolská závěrečná práce je autorské dílo chráněné dle zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem https://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou https://knihovna.tul.cz/document/26 |
cs |
dc.rights |
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act. https://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics https://knihovna.tul.cz/document/26 |
en |
dc.rights.uri |
https://knihovna.tul.cz/document/26 |
|
dc.rights.uri |
https://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf |
|
dc.subject |
Výkonnostní marketing |
cs |
dc.subject |
optimalizace Google Shopping |
cs |
dc.subject |
Google Ads |
cs |
dc.subject |
Google Merchant Center |
cs |
dc.subject |
Bloomarty struktura |
cs |
dc.subject |
Product listing ads |
cs |
dc.subject |
Performance marketing |
en |
dc.subject |
Google Shopping optimization |
en |
dc.subject |
Google Ads |
en |
dc.subject |
Google Merchant Center |
en |
dc.subject |
Bloomarty structure |
en |
dc.subject |
Product listing ads |
en |
dc.title |
Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání |
cs |
dc.title |
Optimization of shopping ads in paid search |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.updated |
2021-6-9 |
|
dc.degree.level |
Bc. |
|
dc.date.defense |
2021-06-09 |
|
dc.date.committed |
2022-8-31 |
|
local.faculty |
Ekonomická fakulta |
cs |
local.department.abbreviation |
KIN |
|
dc.identifier.signature |
V 202102814 |
|
local.identifier.stag |
41534 |
|
local.degree.programme |
Systémové inženýrství a informatika |
|
local.degree.discipline |
MI |
|
local.faculty.abbreviation |
FE |
|
dc.description.mark |
|
|
local.degree.programmeabbreviation |
B6209 |
|
local.note.administrators |
automat |
|
local.identifier.verbis |
|
|
local.identifier.verbis |
a219654b-e28b-4570-b30c-75746da32eac |
|
local.degree.abbreviation |
Bakalářský |
|
local.poradovecislo |
2814 |
|
local.identifier.author |
E18000019 |
|
local.note.secrecy |
Povoleno ZverejnitPraci Povoleno ZverejnitPosudky |
|