E-komerce jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti

Title Alternative:E-commerce as a tool for enhancement of competitive advantage
Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem práce je popis a zdůraznění významu elektronické komerce v rámci podnikání na internetu a konkurenceschopnosti podniku. V první kapitole popisuji stručně historii internetu, základní služby a aktuální trendy. Druhá část je zaměřena na elektronické podnikání, ve které popisuji elektronický marketing (reklama), konkurenci, informační technologii, informační systém, elektronickou komerci a základní pojmy týkající se praktické části. Třetí praktická část obsahuje srovnání dvou největších konkurentů srovnávačů cen na internetu heureka.cz a zbozi.cz. Porovnávám skladbu a služby obou portálů a snažím se vystihnout konkurenční výhody heureka.cz.
Description
64 s. :obr., grafy +CD ROM
Subject(s)
competitiveness, Internet, electronic business, konkurenceschopnost, internet, elektronické podnikání
Citation
ISSN
ISBN