Optimalizace marketingové komunikační strategie firmy

Title Alternative:Optimization of marketing communications strategy of the firm
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This diploma thesis is dedicated to the marketing communication strategy of the firm Aveflor, a. s. in order to increase sales of the veterinary products. The thesis is divided into six parts. The theoretical bases in the first, second and third parts deal with an elementary concepts of marketing communication, marketing communication tools and clarify the concept of market segmentation. The practical part deals with the analysis, comparison and evaluation communication strategies of the competition. The fifth part is the detailed analysis of marketing communication strategy of the firm. The contribution of the thesis is to optimize the communication strategy, which is designed in the final part six.
Tato diplomová práce je věnována problematice marketingové komunikační strategie firmy Aveflor, a. s. za účelem zvýšení prodeje veterinárních přípravků. Práce je rozdělena do šesti částí. Teoretická východiska v první, druhé a třetí části se zabývají elementárními pojmy marketingové komunikace, konkrétními nástroji marketingového komunikačního mixu a objasněním pojmu segmentace trhu. Praktickou část tvoří rozbor, porovnání a vyhodnocení komunikačních strategií firem, které se zabývají obchodováním s veterinárními přípravky. V páté části je provedena detailní analýza marketingové komunikace firmy. Cílem diplomové práce je návrh optimalizace komunikační strategie firmy Aveflor, který je popsán v závěrečné šesté části.
Description
89 stran, 1 CD ROM příloh
Subject(s)
analysis, market segmentation, marketing communication, optimization of marketing communication, veterinary preparations, analýza, marketingová komunikace, optimalizace marketingové komunikace, segmentace trhu, veterinární přípravky
Citation
ISSN
ISBN