Metodiky

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 8
  • Item
    Respekt Rozmanitost Rovnost Resilience Metodika socio-emočního učení_ÚVOD
    (2024)
    Tyto materiály vypracoval tým z Výzkumného centra pro mládež, Melbourne Graduate School of Education, University of Melbourne. Autory metodik jsou: Metodiky pro mladší žáky: doc. Helen Cahill, Catherine Meakin, Dr. Kylie Smith, Sally Beadle, Anne Farrelly, Leanne Higham a Dr. Jessica Crofts. Metodiky pro starší žáky: doc. Helen Cahill, Sally Beadle, Leanne Hingham, Catherine Meakin, Anne Farrelly, Dr. Jessica Crofts a Dr. Kylie Smith. Projekt byl realizován za finanční podpory Islandu, Lichtenštejnska a Norska prostřednictvím Fondů EHP 2014-2021.
  • Item
    Respekt Rozmanitost Rovnost Resilience Metodika socio-emočního učení_METODIKA PRO 8. A⁠ 9. ROČNÍK ZŠ
    (2024)
    Tyto materiály vypracoval tým z Výzkumného centra pro mládež, Melbourne Graduate School of Education, University of Melbourne. Autory metodik jsou: Metodiky pro mladší žáky: doc. Helen Cahill, Catherine Meakin, Dr. Kylie Smith, Sally Beadle, Anne Farrelly, Leanne Higham a Dr. Jessica Crofts. Metodiky pro starší žáky: doc. Helen Cahill, Sally Beadle, Leanne Hingham, Catherine Meakin, Anne Farrelly, Dr. Jessica Crofts a Dr. Kylie Smith. Projekt byl realizován za finanční podpory Islandu, Lichtenštejnska a Norska prostřednictvím Fondů EHP 2014-2021.
  • Item
    Respekt Rozmanitost Rovnost Resilience Metodika socio-emočního učení_METODIKA PRO 6. A⁠ 7. ROČNÍK ZŠ
    (2024)
    Tyto materiály vypracoval tým z Výzkumného centra pro mládež, Melbourne Graduate School of Education, University of Melbourne. Autory metodik jsou: Metodiky pro mladší žáky: doc. Helen Cahill, Catherine Meakin, Dr. Kylie Smith, Sally Beadle, Anne Farrelly, Leanne Higham a Dr. Jessica Crofts. Metodiky pro starší žáky: doc. Helen Cahill, Sally Beadle, Leanne Hingham, Catherine Meakin, Anne Farrelly, Dr. Jessica Crofts a Dr. Kylie Smith. Projekt byl realizován za finanční podpory Islandu, Lichtenštejnska a Norska prostřednictvím Fondů EHP 2014-2021.
  • Item
    Respekt Rozmanitost Rovnost Resilience Metodika socio-emočního učení_METODIKA PRO 4. A 5. ROČNÍK ZŠ
    (2024)
    Tyto materiály vypracoval tým z Výzkumného centra pro mládež, Melbourne Graduate School of Education, University of Melbourne. Autory metodik jsou: Metodiky pro mladší žáky: doc. Helen Cahill, Catherine Meakin, Dr. Kylie Smith, Sally Beadle, Anne Farrelly, Leanne Higham a Dr. Jessica Crofts. Metodiky pro starší žáky: doc. Helen Cahill, Sally Beadle, Leanne Hingham, Catherine Meakin, Anne Farrelly, Dr. Jessica Crofts a Dr. Kylie Smith. Projekt byl realizován za finanční podpory Islandu, Lichtenštejnska a Norska prostřednictvím Fondů EHP 2014-2021.
  • Item
    Respekt Rozmanitost Rovnost Resilience Metodika socio-emočního učení_METODIKA PRO 3. A 4. ROČNÍK SŠ
    (2024)
    Tyto materiály vypracoval tým z Výzkumného centra pro mládež, Melbourne Graduate School of Education, University of Melbourne. Autory metodik jsou: Metodiky pro mladší žáky: doc. Helen Cahill, Catherine Meakin, Dr. Kylie Smith, Sally Beadle, Anne Farrelly, Leanne Higham a Dr. Jessica Crofts. Metodiky pro starší žáky: doc. Helen Cahill, Sally Beadle, Leanne Hingham, Catherine Meakin, Anne Farrelly, Dr. Jessica Crofts a Dr. Kylie Smith. Projekt byl realizován za finanční podpory Islandu, Lichtenštejnska a Norska prostřednictvím Fondů EHP 2014-2021.