Browsing by Author "Zoubková, Klára"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemRůznorodost využití autentických textů ve výuce angličtiny(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Zoubková, Klára; Tůma, FrantišekZáměrem této bakalářské práce je zjistit možnosti využití autentických textů ve výuce angličtiny. Nejdříve jsou zde analyzovány jednotlivé strategie čtení a k nim přidružené rozvíjení ostatních dovedností. Dále je v této práci zmíněna problematika týkající se vhodné motivace studentů s ohledem k jejich jazykové úrovni. Poté se tato práce zabývá metodologickými principy pro použití autentických textů. V praktické části této práce jsou navrženy konkrétní úkoly, pro vybrané texty. Tyto úkoly jsou analyzovány a zhodnoceny s ohledem na celkový rozvoj schopností a řečových dovedností
- ItemRůznorodost využití autentických textů ve výuce angličtiny(2010-01-01) Zoubková, Klára
- ItemTeaching English through Authentic Materials in Lower Secondary School(2013-01-01) Zoubková, Klára
- ItemTeaching English through Authentic Materials in Lower Secondary School(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Zoubková, Klára; Šaffková, ZuzanaTato diplomová práce se zabývá způsoby využívání autentických materiálů při výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Hlavním cílem práce je vyzdvihnout využití těchto materiálů v hodinách anglického jazyka pro prezentaci kulturních aspektů anglicky mluvících zemí. Používáním autentických materiálů můžeme žákům pomoci přemostit mezeru mezi školním vyučováním a skutečným životem. Praktická část práce uvádí soubor příprav na hodiny, v nichž jsou využity různé typy autentických materiálů a zhodnocen jejich přínos pro rozšíření kulturního povědomí žáků a zároveň zdokonalení jejích jazykových dovedností. Přípravy na hodiny vycházejí z autorčiny osobní zkušenosti s využíváním těchto materiálů v jejích hodinách na druhém stupni ZŠ. Výsledky praktického ověření navržených aktivit ukázaly, že zařazení autentických materiálů obohacuje běžné hodiny AJ a přispívá k posílení kulturního povědomí žáků a vytváří smysluplný materiál pro rozvoj jazyka.