Browsing by Author "Vodička, Jakub"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza trhu telekomunikací ve 21. století pro společnost T-Mobile Czech Republic a. s.(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Vodička, Jakub; Strnad, PavelTato diplomová práce je zaměřena na analýzu a vývoj současného telekomunikačního trhu v České republice. Podstatou této práce přehledný a ucelený pohled na situaci na tomto trhu ve 21. století, který by měl sloužit především společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Konkrétně by tato práce měla společnosti přinést informace o tom, jaká je její současná pozice na trhu, konkurence a také hlavní konkurenční výhody.K tomu, aby bylo možné takové informace poskytnout, bude provedena analýza vývoje telekomunikací až po současnost. Dále budou popsány principy marketingového přístupu ke službám, se zaměřením na telekomunikace a prozkoumána politika tvorby segmentace na trhu elektronických komunikací. V praktické části budou vytvořeny SWOT analýzy tří hlavních hráčů na českém telekomunikačním trhu a následně bude pozornost zaměřena na současné strategie, kterými se společnosti snaží získat převahu nad konkurencí. V poslední kapitole bude potom zhodnocena pozice společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a popsány její hlavní konkurenční výhody.
- ItemEkonomická analýza telekomunikačního podniku v českém podnikatelském prostředí(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Vodička, Jakub; Brandová, BlankaThis thesis is focused on analysis and development of the current telecommunications market in the Czech Republic. The main objective of this work is to elaborate economic analysis of selected telecommunications company in the main competitive environment in the Czech Republic. The work focuses on the last 4 years and partly captures the development in 2011, which at the time of processing work pending. The theoretical part is designed to provide important information for the subsequent case study, while providing enough information for understanding the economic and political context of the current telecommunications market in the Czech Republic. The practical part is processed in the form of case studies of T-Mobile Czech Republic as The study shows what is currently the company's position in a competitive telecommunications market in the Republic and which should take in the future to lose his position.
- ItemPopularizace a propagace studia Fakulty textilní Technické univerzity v Liberci(Technická Univerzita v Liberci, 2009-01-01) Vodička, Jakub; Fridrichová, LudmilaTato práce se zabývá současným systémem popularizace a propagace studia Fakulty textilní Technické univerzity v Liberci. Dále popisuje aktuální možnosti marketingového mixu a corporate image, které lze použít pro zkvalitnění celkového obrazu univerzity vzhledem ke svému okolí. Jako každá organizace i univerzita se s postupem času vyvíjí a je třeba dbát na to, aby komunikace a image školy nezůstaly na mrtvém bodě. Je velice důležité, aby komunikace i image školy reagovaly na změny struktury okolí a dokázaly oslovovat další generace studentů.
- ItemPopularizace a propagace studia Fakulty textilní Technické univerzity v Liberci(2009-01-01) Vodička, Jakub