Browsing by Author "Vinčálek, Jan"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová komunikace vybraného podnikuVinčálek, JanBakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci FK Mladá Boleslav, a. s. V první části této práce jsou popsána teoretická východiska marketingu ve sportu a marketingové komunikace včetně moderních trendů. Následuje představení sportovního klubu a analýza současného marketingového mixu včetně komunikace. Nedílnou součástí bakalářské práce je vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno pro zjištění spokojenosti fanoušků klubu se současnou marketingovou komunikací. V závěru práce jsou navržena zlepšení marketingové komunikace, které by mohli přispět ke zvýšení návštěvnosti domácích zápasů.
- ItemNástupnický plán v rodinném podnikání(2018-10-1) Vinčálek, Jan; Rydvalová Petra, doc. Ing. Ph.D. : 54970Diplomová práce je zaměřena na proces nástupnictví ve vlastnictví a řízení rodinné Restaurace a Penzionu Kristýnka, která se nachází v obci Klášter Hradiště nad Jizerou. V první části této práce jsou popsaná teoretická východiska spojená s rodinným podnikáním na území Evropské unie či České republiky, následuje pohled na problematiku generační výměny nebo nezbytné náležitostí, které by měl obsahovat nástupnický plán rodinné firmy, aby byl přechod na další generaci úspěšný. Následuje představení rodinného podniku, a zkoumání makroprostředí a mikroprostředí firmy za pomoci PESTE analýzy, analýzy odvětví, finanční analýzy, a v neposlední řadě také SWOT analýzy. Znalost situace v podniku je pro generační výměnu nesmírně důležitá. Nedílnou součástí je také závěrečná část, kde jsou vyjmenovány možné varianty pro kontinuitu podnikání a kde jsou shrnuty podstatné body, které by rodina v souvislosti s generační výměnou měla co nejdříve vyřešit.