Browsing by Author "Veselá, Eliška"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemOptimalizace procesů při řízení vztahů se zákazníky(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Veselá, Eliška; Kubát, DavidBakalářská práce se zabývá optimalizací procesů při řízení vztahů se zákazníky, především z pohledu dnešních CRM systémů. V první části popisuje, co vlastně je řízení vztahů se zákazníky a zkoumá ho z různých pohledů. Následně se zaměřuje na to, jak je v dnešní době užitečné CRM v obchodním procesu a zmiňuje, jaké jsou jeho hlavní výhody. Také se zde zmiňuje problematika konkurenčního prostředí a jak s pomocí správných nástrojů a technik nad konkurencí zvítězit. Druhá část práce se více zaměřuje na použití CRM systémů v praxi. Nejprve mapuje a hodnotí dnešní možnosti, které trh nabízí a poté se zabývá nasazením konkrétního řešení. Dále popisuje CRM systém ve společnosti AutoCont CZ a.s. Hodnotí jeho klady a zápory a popisuje možná vylepšení. Na závěr uvádí, jak by navržené řešení mohlo přispět k vyšší profitabilitě firmy.
- ItemOptimalizace procesů při řízení vztahů se zákazníkyVeselá, Eliška