Browsing by Author "Urbanová, Kateřina"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemŠikana ve výchovné práci a její řešení(2008-01-01) Urbanová, Kateřina
- ItemŠikana ve výchovné práci a její řešení(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Urbanová, Kateřina; Sochůrek, JanThe bachelor thesis was engaged in bullying and was appeared from the low public knowing what to do about bullying. The topic was to characterize bullying and to make plan what to do about bullying in Jestřebí primary school. A volume of the bachelor thesis was exalted. The bachelor thesis was done in two fundamentals sections. It is a theoretical section which describes and includes the importnat information, including the processing and the presentation of the scientific resources, about bullying. The practical section makes plan what to do about bullying in Jestřebí primary school. The processing of the scientific resources are pointed at proposed solution especially in the section of methods of solving the bullying. The biggest benefit of the bachelor thesis is the arranged material which includes all important dates and procedures about this problems.
- ItemVyužití anglických fonemických symbolů ve vybraných školách v České republice(2019-4-30) Urbanová, Kateřina; Malá Marcela, PhDr. M.A., Ph.D.;Karásková Nicola, M.A. : 55041;57476Tato bakalářská práce se zabývá používáním anglických fonémických symbolů při výuce na základních školách v regionech Liberec, Česká Lípa, Jablonec nad Nisou a Semily. Fonémická transkripce je prostředek, kterým můžeme poukázat na problematické jevy anglické výslovnosti. Zároveň poslouží žákům později jako prostředek k samostudiu. Tato práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje přehled současného výzkumu a praktická část je složená z dotazníku, z kterého byla získána data o situaci při používání fonémických symbolů na školách. Cílem bakalářské práce je posoudit zahrnutí fonemických symbolů do procesu výuky anglického jazyka. Informace potřebné k provedení šetření budou získány z dotazování učitelů základních škol Libereckého kraje. Základ práce bude vytvořen aplikací poznatků získaných ze studia odborné literatury a analýzy dotazníků založených na posuzovaném jevu.