Browsing by Author "Tomanová, Jana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační strategie vybraného podniku(2018-10-1) Tomanová, Jana; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. : 55313; Malý Jaroslav Konzultant2 : 62857Diplomová práce Komunikační strategie vybrané firmy pojednává o problematice marketingové komunikace firmy Lawi Sport, s. r. o. Hlavním cílem diplomové práce je zanalyzování komunikační strategie vybrané firmy, se kterou firma vstupuje na trh, porovnání komunikační strategie s konkurencí a následné zhodnocení. Předpokládaný přínos diplomové práce je získání teoretického východiska pro zpracování práce v oblasti marketingové komunikace a následná aplikace teoretických poznatků na praktickou situaci. Seznámení autorky práce s vybraným podnikem a jeho analýza používaných komunikačních strategií, kterými firma vystupuje nejen na veřejnosti, ale také na internetu. V návaznosti na zjištěné informace bude vyhotoveno dotazníkové šetření, které se bude zabývat informovaností respondentů o vybrané společnosti. Následná interpretace a zhodnocení získaných výsledků a návrh na zlepšení marketingové komunikace podniku.
- ItemMediální politika v textilním odvětví(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Tomanová, Jana; Fridrichová, LudmilaThis baccalaureate work is considering media policy in nowadays textile sector and its usage in a strategy of textile company marketing. The next part is a relation analyse of public relations to an advertising. I suggest a media strategy for Textile faculty in this work.
- ItemMediální politika v textilním odvětví(2008-01-01) Tomanová, Jana
- ItemVstup firmy na zahraniční trhTomanová, JanaBakalářská práce pojednává o problematice expanze vybrané firmy na nový zahraniční trh. Cílem práce je na základě analýzy nového zahraničního trhu doporučit či nedoporučit vstup firmě na zahraniční trh. V dílčí teoretické části jsou popsána možná teoretická východiska vstupu firmy na nový zahraniční trh. Praktická část se zabývá charakteristikou vybrané společnosti, ve které je zmíněna historie firmy, současná činnost firmy a předmět její činnosti. V závěru této kapitoly práce je popsána současná situace firmy a vypracovaná její SWOT analýza. Další část praktické práce se zabývá analýzou vhodného zahraničního trhu, na který by firma mohla vstoupit, poté jsou vyhodnoceny přínosy a rizika vstupu na vybraný zahraniční trh, které by následovaly po vstupu firmy na daný zahraniční trh. V závěru práce je vyhotoven návrh vstupu firmy na zahraniční trh na základě předešlého průzkumu zahraničního trhu.