Browsing by Author "Tichánková, Simona"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemPersonální marketing podnikuTichánková, Simona; Myslivcová Světlana, Ing. Ph.D. : 55314Cílem bakalářské práce je provést analýzu a zhodnocení interního personálního marketingu v rámci působení v konkrétní společnosti a konečné zhodnocení a vznesení návrhů. Celkový průzkum vycházející z této práce je založen na zkoumání spokojenosti zaměstnanců. Bakalářská práce je standardně rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly, které znázorňují teoretická východiska personálního marketingu a externí a interní personální marketing. V následující praktické části je charakterizována konkrétní společnost Decasport s. r. o. (Decathlon), pomocí které byla zkoumána spokojenost zaměstnanců prostřednictvím dotazníkového šetření. Zakončení bakalářské práce je věnováno návrhům na zlepšení dosavadní situace a doporučením. Tato práce na závěr detailně shrnuje veškeré získané informace.
- ItemZavedení personálního informačního systému ve vybraném podnikuTichánková, Simona; Maršíková Kateřina, doc. Ing. Ph.D. : 54969Cílem diplomové práce je stanovení návrhu implementace personálního informačního systému ve vybraném podniku. Požadavky na obsahovou stránku a fungování jednotlivých systémů byly sestaveny na základě teoretických podkladů, které nabízí komplexní pohled na danou problematiku. Jedná se o část diplomové práce poskytující informace o účelu personálního informačního systému, jaké jsou jeho vlastnosti, struktura, obsah a jaké informace je nezbytné znát při implementaci systému do podniku. Cíl diplomové práce dále vychází z analýzy vybraných českých společností, které nabízejí dané systémy. Analýza je založena na porovnání a vyhodnocení vybraných systémů pomocí jejich portfolia produktů. Poskytovatelé personálních informačních systémů jsou posuzováni podle stanovených požadavků a jednotlivých kritérií prostřednictvím vícekriteriální analýzy. Na závěr diplomové práce jsou všechna získaná data zhodnocena, jak z hlediska průběhu vícekriteriální analýzy, tak i z hlediska ekonomického.