Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Teplíková, Adéla"

Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Studium mechanických vlastností textilních potahů sedaček do aut
    (Technická Univerzita v Liberci, 2009-01-01) Teplíková, Adéla; Ocheretna, Larysa
    Cílem této bakalářské je studium mechanických vlastností textilních potahových materiálů sedaček do aut. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené s výrobou autopotahů. Dále je zde popsána struktura používaných textilních materiálů spolu se zkouškami požadovaných vlastností na potahové textilie používané v automobilovém průmyslu. V praktické části byly testovány nejprve samostatné vzorky textilií, a poté spoje vzniklé kombinací vzorků. Zkoumáno bylo dále chování jednotlivých materiálů a jejich náročnost při zpracování.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Studium mechanických vlastností textilních potahů sedaček do aut
    (2009-01-01) Teplíková, Adéla
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Vstup nové značka kávy Trucillo na Český trh
    (Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Teplíková, Adéla; Simová, Jozefína
    Brand building is a time taking and challenging process. Strong brands can´t be established just "over the night". Italian coffee brand Trucillo is no exception. Its entry to the czech market is the main subject of this work. Before starting off a new business there must be an idea. But not every idea can become a successfull business. For this reason there is the business plan which helps to prove whether or not is your business idea feasible. The czech coffee market can be described as a very strong competitive envirnment. Creating an effective marketing mix is one of the key conditions for successfull entry of a new brand to the market. Based od the information which come from analysing the main factors affecting the business, this theses introduces the possible way of how the coffee brand Trucillo might enter the czech market. This business plan is also evaluated from the financial point of view as well as considering the possible risks that could compromise its success.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Vstup nové značka kávy Trucillo na Český trh
    (2011-01-01) Teplíková, Adéla

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Contact us
  • Cookie settings
  • Send Feedback

Theme by

+ dataquest