Browsing by Author "Strnadová, Iveta"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemVyužití simulačních metod ve výuce studentů oboru Všeobecná sestraStrnadová, Iveta; Froňková Marie, Mgr. : 56778Tématem bakalářské práce je využití simulačních metod ve výuce studentů oboru Všeobecná sestra. Cílem práce bylo popsat rysy a význam simulačních metod. Dále seznámení s typy simulátoru a simulačním prostředím. Z důvodu častějšího využití simulačních metod při nácviku kardiopulmonální resuscitace, bylo záměrně voleno zaměření tématu na simulaci během nácviku kardiopulmonální resuscitace. Z tohoto důvodu byl také popsán průběh resuscitace z obecného hlediska, a se zaměřením na průběh v nemocničním prostředí. Ve výzkumné části analyzujeme, jaké kritické body nastaly v průběhu plnění modelové situace v oblasti poskytnutí umělého dýchání, komprese hrudníku, vykonávání přidružených činností, souhře týmu a zjištění celkového přínosu při využití simulační metody ve výuce. Výzkum modelových situací probíhal pomocí záznamu na video s následným rozhovorem s účastníky simulace. Veškeré výsledky a závěr práce je zveřejněný v samotné práci.
- ItemVyužití simulačních metod ve výuce studentů oboru Všeobecná sestraStrnadová, Iveta; Froňková Marie, Mgr. : 56778Tématem bakalářské práce je využití simulačních metod ve výuce studentů oboru Všeobecná sestra. Cílem práce bylo popsat rysy a význam simulačních metod. Dále seznámení s typy simulátoru a simulačním prostředím. Z důvodu častějšího využití simulačních metod při nácviku kardiopulmonální resuscitace, bylo záměrně voleno zaměření tématu na simulaci během nácviku kardiopulmonální resuscitace. Z tohoto důvodu byl také popsán průběh resuscitace z obecného hlediska, a se zaměřením na průběh v nemocničním prostředí. Ve výzkumné části analyzujeme, jaké kritické body nastaly v průběhu plnění modelové situace v oblasti poskytnutí umělého dýchání, komprese hrudníku, vykonávání přidružených činností, souhře týmu a zjištění celkového přínosu při využití simulační metody ve výuce. Výzkum modelových situací probíhal pomocí záznamu na video s následným rozhovorem s účastníky simulace. Veškeré výsledky a závěr práce je zveřejněný v samotné práci.