Browsing by Author "Slavík, Martin"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemExperimenty ve virtuální chemické laboratoři ChemCollective(Technická Univerzita v Liberci, 2011) Dolečková, Hana; Slavík, MartinTato Diplomová práce se zabývá možností využití programu Virtual Chemistry Labvytvoreným kolektivem pracovníku Carnegie Mellon University ve výuce chemie nazákladních školách. Cílem této práce bylo zvládnutí ovládání softwaru a jeho autorského nástroje pro tvorbu výukových aktivit. Vytvořit jednu vlastní aktivitu a pět aktivit připravených tvůrci přeložit do českého jazyka. Dále vyzkoušet vybrané aktivity na základních školách a s pomocí vypracovaných dotazníku a protokolu zhodnotit použitelnost softwaru a zkoušených aktivit ve výuce chemie. Aktivity a česká verze programu je obsažena na přiloženém CD-ROM.
- ItemHodnocení antimikrobiálních vlastností materiálů s využitím obrazové analýzy(Technická Univerzita v Liberci, 2010) Kampodoniková, Lucie; Slavík, MartinThis bachelor thesis deals with the evaluation of antimicrobial properties of materials using image analysis. It describes bakterial growth, bacterial cultivation, image analysis and its use, also it describes work with freeware ImageJ program. The aim of the bachelor thesis is to analyse evaluation of antimicrobial materials using above mentioned computer program ImageJ.
- ItemModelování standardních termodynamických vlastností vodných roztoků kyslíkatých organických sloučenin za vysokých teplot a tlaků(Technická Univerzita v Liberci, 2006) Slavík, Martin; Šedlbauer, Josef
- ItemModelování standardních termodynamických vlastností vodných roztoků kyslíkatých organických sloučenin za vysokých teplot a tlaků(Technická Univerzita v Liberci, ) Slavík, Martin
- ItemVyužití molekulární vizualizace k řešení problémových chemických úloh(Technická Univerzita v Liberci, 2010) Horáček, Štěpán; Slavík, MartinThe Diploma Thesis deals with computer molecular visualization as a tool for understanding the connections between the internal structure and matter properties. The work introduces and evaluates the visualization software Jmol. Further it describes problem tasks and tutorial materials created within the e learning system Moodle with the implementation of Jmol applet. Because of the minimum of Czech sources selected theoretical chapters were compiled on basis of foreign sources and a brief manual for using Jmol was composed. Functionality of the problem tasks was verified and confirmed by a research among 58 elementary school pupils.