Browsing by Author "Sikorský, Jurij"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemStanovení metrik spokojenosti zákazníků s využitím metod SLA(2007-01-01) Sikorský, Jurij
- ItemStanovení metrik spokojenosti zakazníků s vyžitím metod SLA(Technická Univerzita v Liberci, 2007-01-01) Sikorský, Jurij; Antlová, KláraV posledních letech se stále více společností rozhoduje využít služeb externích partnerů k zajištění vybraných funkcí podniku. Tato práce je zaměřena na problematiku řízení úspěšného outsourcingového vztahu s důrazem na oblast informačních a komunikačních technologií. Jedním z klíčových dokumentů při externím poskytování IT služeb je Service Level Agreement - dohoda o úrovni poskytovaných služeb. Pokusím se popsat hlavní hlediska, která je nutno vzít v úvahu při sestavení SLA smlouvy se zaměřením zejména na výběr vhodné sady metrik SLA. Dále popíši některé metodiky, které dopomáhají při řízení IT služeb. Na závěr jsou popsány praktické zkušeností při zavedení outsourcingového vztahu v jednom z předních českých výrobních podniků.