Browsing by Author "Puldová, Daniela"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- Item
- ItemPéče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku(Technická Univerzita v Liberci, 2016) Puldová, Daniela; Myslivcová, SvětlanaBakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka a jeho vlivu na soutěživé postavení podniků v dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí. V první části jsou nastíněna teoretická východiska konkurenčního prostředí a hodnoty zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou oddělení Péče o zákazníka, Škoda Auto, a. s. spolu s vyhodnocením jeho vlivu na výsledky podniku. Cílem práce je provést analýzu spokojenosti zákazníků a na základě dotazníkového šetření vyhodnotit význam činností oddělení na konkurenční postavení dané firmy. Následně budou uvedeny návrhy na zlepšení, které by mohly částečně eliminovat zjištěné nedostatky a dopomoci tak k vyšší spokojenosti zákazníků.
- ItemPublic relations vybraného podnikuPuldová, Daniela; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Militký Jiří, prof. Ing. CSc. Skolitel : 55135; Škeřík Tomáš, Ing. Konzultant : 65808; Fišerová Naďa, Ing. Konzultant2 : 66416Diplomová práce Public relations vybraného podniku se zabývá problematikou využívání PR nástrojů a technik v konkrétní společnosti. V první části jsou nastíněna teoretická východiska dané oblasti včetně specifikace hlavních přístupů a modelů. V úvodu praktické části je nejprve prošetřena současná situace organizace prostřednictvím PEST a SWOT analýzy, která je dále rozšířená o konfrontační matici. Následně jsou popsány komunikační aktivity směrem dovnitř i vně organizace. V návaznosti na zjištěné skutečnosti jsou uvedeny návrhy na zlepšení, které by mohly eliminovat odhalené nedostatky a dopomoci tak k zvýšení povědomí o společnosti primárně u cílové skupiny studentů a absolventů středních a vysokých škol.