Browsing by Author "Prokopová, Zuzana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemCharakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhuProkopová, Zuzana; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. :63774; Miller Zdeněk, Ing. :68909Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci na realitním trhu. V první části je teoreticky charakterizován marketing a nástroje online marketingové komunikace. Kapitola je rovněž věnována sociálním sítím Facebook, Instagram a ostatním v současné době populárním platformám. Na tuto kapitolu navazuje část o realitních serverech, které tvoří podstatnou část online marketingu na realitním trhu. Další část práce potom pojednává již o realitním trhu. Je zde charakterizován jeho vývoj, regulace a blíže specifikován marketing pro realitní kanceláře a makléře. Na tuto kapitolu navazuje charakteristika vybraných realitních společností. Pro porovnání byly vybrány čtyři realitní kanceláře - M&M Reality, RE/MAX, NEXT REALITY a REHYPEX. V kapitole jsou popsány rovněž způsoby komunikace těchto společností. Práce byla vytvořena ve spolupráci s realitní kanceláří REHYPEX, proto je provedena podrobnější charakteristika této společnosti. Součástí práce je i rozhovor s jedním z nejvyhledávanějších makléřů v České republice. Na základě zjištěných informací je provedeno zhodnocení a doporučení pro realitní kancelář a pro makléře jako fyzické osoby.
- ItemMarketingová strategie hotelu Ještěd(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Prokopová, Zuzana; Simová, JozefínaTato diplomová práce se zabývá teoretickými východisky marketingové strategie a jejich aplikacemi na hotel Ještěd v Liberci. V průběhu práce je vymezena podstata a obecné postupy pro vypracování situační analýzy a marketingové strategie se zaměřením na hotelnictví. Praktická část práce se zabývá charakteristikou hotelu Ještěd a zpracovává strategické analýzy pro zkoumaný podnik. Na základě dat z analýzy tržního prostředí a SWOT analýzy byly navrhnuty cíle a změny v současném marketingovém mixu hotelu Ještěd. Tyto návrhy jsou zaměřeny především na prvky zvyšující hodnotu pro zákazníka a na zvýšení návštěvnosti v zimním období.
- ItemMarketingová strategie hotelu JeštědProkopová, Zuzana
- ItemŘízení měnových rizik ve společnosti KSM Castings CZ a.s.Prokopová, Zuzana; Hyblerová Šárka, Ing. Ph.D. : 54833; Gorčica Pavel, Ing. Konzultant2 : 66916Bakalářská práce se zaobírá řešením měnových rizik ve společnosti. Kapitoly práce senejprve věnují riziku obecně, následně jeho klasifikaci a charakteristice druhů. Dalšímtématem je měnový kurz a měnové režimy. Poté se práce více zaměřuje na měnová rizika,která plynou ze změn měnových kurzů, což znamená rizika kurzová, dále také inflační aúroková, která jsou probrána podrobněji. V neposlední řadě se soustředí také na způsobyjejich řízení v podniku, v práci je zmíněno několik nástrojů, které je možno k zajištěnívyužívat. Praktická část se zabývá společností KSM Castings CZ a.s., která je součástímezinárodní skupiny KSM Castings Group a je významným producentem odlitků z lehkýchkovů pro automobilový průmysl. V práci jsou zobrazeny eventuální dopady měnových rizikpro firmu v různých případech a jejich analýza. V neposlední řadě jsou uvedeny možnénávrhy na zlepšení řešení týkajících se měnových rizik.