Browsing by Author "Procházková, Adéla"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemNávrh SW nástroje pro podporu Knowledge Management procesuProcházková, Adéla
- ItemNávrh SW nástroje pro podporu Knowledge Management procesu(2015-10-31) Procházková, Adéla; Antlová Klára, doc. Ing. Ph.D.; Skolitel : 54965 Jáč Ivan, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 65215 Žatkuliak Ondřej, Mgr.; Konzultant2 : 64579 Koutný Martin, Ing.Diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem softwarového nástroje pro podporu Knowledge Management procesu v IT oddělení společnosti ŠKODA AUTO. Teoretická část práce je zaměřena na studium literatury významných autorů, věnujících se znalostem a znalostnímu řízení. Dále je identifikován význam Knowledge Managementu pro organizaci a možnosti jeho uplatnění. Poslední úsek teoretické části práce je zaměřen na definici Knowledge Management systémů, rozlišení jednotlivých typů a možnosti jejich využití pro podporu různých částí Knowledge Management procesu. V praktické části práce je zpracována případová studie IT oddělení ŠKODA AUTO. Prostřednictvím rozhovorů s pracovníky IT oddělení jsou identifikovány požadavky na nový Knowledge Management nástroj a analyzovány důležité znalostní zdroje. Na základě provedené analýzy IT prostředí je vypracován návrh softwarového nástroje pro podporu Knowledge Management procesu. Dalším krokem bylo vytvoření testovacího prostředí pro vývoj výsledného nástroje. V testovacím prostředí, které se skládá ze dvou databází a tří sdílených disků, je pomocí finální webové aplikace prokázána možnost vyhledávání a sdílení znalostí napříč různými znalostními zdroji. V následujících částech práce je popsán způsob implementace do produktivního prostředí ŠKODA AUTO, návrhy na zlepšení a možnosti dalšího uplatnění finálního produktu. V závěru je zpracováno celkové hodnocení této diplomové práce.
- ItemSpráva znalostí (Knowledge Management) v oblasti podpory IT služeb v nadnárodní společnosti(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Procházková, Adéla; Antlová, KláraBakalářská práce se zabývá správou znalostí neboli Knowledge Managementem (KM) v oblasti podpory IT služeb. Teoretická část práce se zaměřuje na procesy a procesní řízení podniku, popisuje poskytování a podporu IT služeb a představuje význam a druhy znalostí. V praktické části jsou analyzovány znalostní báze IT oddělení společnosti ŠKODA AUTO a.s., následně je navržen proces Knowledge Management, který je modelován v souladu s ostatními procesy společnosti. Dále jsou stanoveny metriky pro hodnocení tohoto procesu, které znázorňují přínosy zavedení procesu Knowledge Management.
- ItemSpráva znalostí (Knowledge Management) v oblasti podpory IT služeb v nadnárodní společnosti(2013-01-01) Procházková, Adéla