Browsing by Author "Postránecká, Kateřina"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemEffective Creativity Against Banner Blindness(Technická Univerzita v Liberci, ) Postránecká, Kateřina; Dvořáček, Filip; Ekonomická fakultaThis research study titled "Effective Creativity against Banner Blindness" aims to investigate the factors that significantly influence the attention of Internet users toward banner ads. By observing Internet users during their natural online browsing behavior, we discovered that factors such as colors, text, and element layout have a negligible influence. However, a crucial finding of this study is that the user's current needs or interests play a significant role in capturing their attention. Consequently, recognizing that Internet users are primarily influenced by whether an advertisement aligns with their everyday needs or goods is the primary outcome of this study. Furthermore, this research provides insights into strategies to combat banner blindness by presenting relevant ads to the right user at the right time and place.
- ItemImplementation of lean management principles in a selected companyPostránecká, Kateřina; Pelloneová Natalie, Ing. Ph.D. : 65042Diplomová práce Zavedení principů štíhlého řízení ve vybrané společnosti se zabývá implementací principů lean managementu ve společnosti CHOCOLAND a.s. Společnost se zabývá výrobou, dovozem a distribucí značkových cukrovinek a potravin. Cílem diplomové práce je na základě zmapování současného stavu vybraného výrobního procesu navrhnout za pomocí nástrojů lean managementu vhodná opatření ke zefektivnění tohoto procesu. Rešeršní část diplomové práce je zaměřena na teoretická východiska z oblasti lean managementu. Aplikační část diplomové práce nejprve představí společnost CHOCOLAND a.s., zmapuje současný stav a provede analýzu vybraného oddělení. Následně jsou v aplikační části navržena opatření ke zvýšení jeho efektivnosti daného oddělení. V závěrečné části práce je detailně popsáno ekonomické zhodnocení navržených opatření.
- ItemVstup podniku v oblasti hotelnictví na zahraniční trh.Postránecká, Kateřina; Suková Lenka, Ing. Mgr. : 64091Bakalářská práce je zaměřena na oblast služeb, konkrétně na oblast hotelnictví. Cílem je vytvořit podnikatelský plán pro vybranou hotelovou společnost a realizovat průzkum vybraného zahraničního trhu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. První část shrnuje teorii z oblasti služeb, hotelnictví, ubytovacího úseku a stravovacího úseku. Na ně plynule navazuje představení modelů internacionalizace, popis mise a vize podniku. Teorii uzavírá charakteristika strategie nadnárodních podnikatelských subjektů a tvorba podnikatelského plánu. Následně praktická část definuje již konkrétní podnikatelský plán ve vazbě na vybraný hotel. Součástí daného plánu je analýza stávajícího podniku, analýza a popis hotelu v zahraničí, analýza zahraničního trhu prostřednictvím PEST analýzy a byla také provedena analýza pomocí Porterova modelu 5 sil. Součástí praktické části je marketingový mix 8P, finanční plán a aktuální situace s ohledem na COVID 19. Závěr bakalářské práce je věnován zhodnocení podnikatelského plánu.