Browsing by Author "Polke, Monique"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemSoučasná německá literatura pro děti a její didakticko-metodické využití ve výuce na základní škole(Technická Univerzita v Liberci, 2016) Polke, Monique; Mizerová, NikolaPráce zkoumá zavedení socializace čtení ve školním prostředí a rozvoj motivace k četbě prostřednictvím využití různých vyučovacích metod. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou definovány a vysvětleny základní pojmy a požadavky, které umožnují čtenáři lépe pochopit strukturu a myšlenku celé práce. Do této části spadají nejen lidské předpoklady pro úspěšné osvojování čtení, ale zároveň i didaktické principy a náhled do oboru dětské literatury s historickým přehledem. Praktická část se opírá o poznatky z teoretické části a je podložena výzkumem, který byl proveden na základní škole. Výsledky této studie mohou odpovědět na otázky výzkumu.
- ItemVýuka němčiny pomocí všech smyslů v předškolním věkuPolke, Monique
- ItemVýuka němčiny pomocí všech smyslů v předškolním věku(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Polke, Monique; Čeřovská, MartinaTato bakalářská práce se zabývá osvojováním cizího jazyka u dětí v předškolním věku se zapojením všech smyslů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V prvním části jsou definovány a vysvětleny základní pojmy a požadavky, zejména technické, které umožnují čtenáři lépe pochopit strukturu a myšlenku celé práce. Do této části spadají nejen lidské předpoklady pro úspěšné osvojovení jazyka, ale zároveň i didaktické principy a dalši aspekty procesu osvojování cizího jazyka v raném věku a význam smyslového vnímání. Praktická část se opírá o poznatky z teoretické části a je podložena výzkumem, který byl proveden ve dvou mateřských školách. Zvláštní pozornost byla věnována slovní zásobě. Cílem této práce je představit a objasnit některé strategie a metody úspěšného osvojování cizího jazyka v raném věku.