Browsing by Author "Pokorná, Lucie"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemKalkulování ceny produktů vybraného podnikuPokorná, Lucie
- ItemKalkulování ceny produktů vybraného podnikuPokorná, Lucie; Syrovátková Jaroslava, Ing. Ph.D.; Skolitel : 55316 Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant : 64534 Nguyen Nhung H.A., Mgr.; Konzultant2 : 63800 Mazánek Jan, JUDr.Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu cestovní agentury Česká pohoda s.r.o., seznámit s její kalkulací ceny a zároveň navrhnout změny nejen v kalkulaci, ale také v dalších činnostech firmy, které by mohly vést ke zvýšení její ziskovosti. Autorka v teoretické části nejprve charakterizuje obecnou kalkulaci, její techniky a poté se věnuje problematice nákladů a ceny. Další část textu seznamuje s možnými strategickými analýzami firem, přibližuje podnikání v cestovním ruchu a popisuje nejpoužívanější formy obchodních společností v tomto odvětví. Praktická část diplomové práce je věnována charakteristice cestovní agentury Česká pohoda, která je následně zhodnocena pomocí strategických analýz. Následuje ukázka kalkulace produktu cestovní agentury a navrhované změny v kalkulaci i v jiných činnostech této firmy. Potenciální úspěšnost navrhovaných změn je ověřena pomocí dotazníkového šetření u klientů České pohody.
- ItemÚroveň gymnastických dovedností na 1. stupni základní školyPokorná, Lucie; Vrchovecká Pavlína, PhDr. Ph.D. : 55256; Kolář Milan, doc. Ing. CSc. Skolitel : 54736; Paleček Karel, Ing. Ph.D. Konzultant : 61120; Touš Jan, RNDr. Ph.D. Konzultant2 : 66359Diplomová práce se zabývá porovnáním rozdílu mezi požadavky učiva uvedených ve školním vzdělávacím programu tělesné výchovy se skutečnými pohybovými dovednostmi žáků na první stupni základních škol v Libereckém kraji. Pro potřeby práce byla provedena analýza školního vzdělávacího programu, ze kterých byly vybrány konkrétní gymnastické cvičební tvary a pohybové dovednosti na základně shodnosti alespoň tří školních vzdělávacích programů. Úvod práce vymezuje základní gymnastické pojmy, teoretická východiska práce a koncepční dokumenty. Na něj navazuje metodická část a následné dotazníkové šetření, kde se zjišťovaly podmínky pro tělesnou výchovu ve školách. V praktické části práce jsou shrnuty a zhodnoceny výsledky výzkumu.