Browsing by Author "Palani, Sai Sivasankaran"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemCUSTOMER SATISFACTION(2019-10-31) Palani, Sai Sivasankaran; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D. : 55316Cílem tohoto výzkumu je zprostředkovat porozumění ve směru, jakým zákaznická spokojenost rozvinula moderní technologie a změnila způsob, jakým lidé poslouchají hudbu. Zákaznická spokojenost je pro společnosti klíčem k udržení zákazníkových žánrových preferencí, očekávání a přání. Vzájemné propojení vývoje ekonomických událostí na makro, mikro a společenské úrovni ve spotřebním průmyslu vytvořily nutnost, aby byla pro uspokojení svých zákazníků každá společnost jedinečná. Hlavním zaměřením tohoto výzkumu je tedy zákaznická spokojenost s ohledem na přijmání hudební služby na soukromé úrovni. Porozumění zákaznické spokojenosti s cílem porozumění zážitkům zákazníků z přenosu hudby již bylo široce diskutováno. Poslouchání hudby se v současnosti výrazně změnilo ve srovnání se začátkem 20. let. Aplikace pro přenos hudby Spotify se používá k odrážení literatury se současnou situací na trhu. Výzkum se provádí a analyzuje u 100 různých respondentů - připojených uživatelů přenosu hudby. V tomto výzkumu je rovněž diskutováno pochopení zákazníkovi zkušenosti ve spojení těmito uživateli. Účinnost tohoto rozhodnutí se posuzuje na základě různých analýz.