Browsing by Author "Novotný, Šimon"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemMožnosti robotického řízení s podporou silově-momentové zpětné vazbyNovotný, Šimon; Černohorský Josef, doc. Ing. Ph.D. : 54931; Kajzr Daniel, Ing. Konzultant : 65067Cílem této práce je shrnutí funkčních principů silově-momentových snímačů, silově momentového řízení a strojového vidění. Byla realizována úloha robotizovaného připojení nabíjecího konektoru k autonomní mobilní platformě s využitím průmyslového robotu, silově momentového senzoru a strojového vidění. Mobilní platforma nebyla v době realizace k dispozici, proto byla úloha experimentálně realizována na zjednodušeném modelu. V závěru práce jsou zhodnoceny vlastnosti experimentálního řešení.
- ItemVyužití inovativního marketinguNovotný, Šimon; Ungerman Otakar, Ing. Ph.D. : 59360Diplomová práce je zaměřena na využití inovativního marketingu ve vybraném podniku. Jejím cílem je navržení influencer marketingové kampaně ve společnosti Maisie. Teoretická část objasňuje pojmy, kterými jsou například marketing či marketing na internetu. Následně jsou uvedeny marketingově nejvýznamnější sociální sítě a poté je blíže vysvětlen pojem inovativní marketing, konkrétně především influencer marketing. V praktické části je představena společnost Maisie, která je následně pomocí sekundárních dat komparovánas konkurenčními podniky a jejich obsahem na sociálních sítích. Další část diplomové práce je věnována návrhu influencer marketingové kampaně, ve které jsou podrobně představeni vybraní influenceři a jejich dosavadní projekty. Je zde také specifikován samotný předmět spolupráce jednotlivých influencerů a rovněž i způsob hodnocení kampaně.
- ItemVyužití inovativního marketingu v mezinárodním obchoděNovotný, Šimon; Ungerman Otakar, Ing. Ph.D. : 59360Bakalářská práce se zabývá návrhem kampaně s využitím influencerů, kteří budou propagovat společnost ŠKODA AUTO, a. s. Teoretická část práce je zaměřuje především na základní pojmy marketingu na sociálních sítích a sociálními platformami jako takovými. V praktické části práce byla provedena analýza sekundárních dat souvisejících s aktivitami influencer marketingu v podání ŠKODA AUTO, a. s. Dále bylo vytvořeno srovnání v dosavadních úspěších marketingu na sociálních sítí se společností GROUPE RENAULT, a. s. Po analýze bylo navrženo řešení kampaně s využitím dvou influencerů působících ve fitness průmyslu.
- ItemVyužití kinect senzoru pro robotické účelyNovotný, Šimon; Černohorský Josef, doc. Ing. Ph.D. : 54931; Paleček Karel, Ing. Ph.D. Konzultant : 61120Cílem této práce je zhodnocení využití snímače Kinect v2 pro navigaci a ovládání mobilního robota. Byla provedena rešerše použití hloubkových snímačů a způsobů rekonstrukce informace o struktuře lidského těla. Vzhledem k ukončené výrobě senzoru Kinect byla provedena rešerše alternativních hloubkových snímačů a softwarových řešení. Pro demonstraci využití senzoru v oblasti mobilní robotiky byla vytvořena aplikace umožňující zobrazit data ze snímače, detekovat v nich překážky a vytvořit mapu okolí robota. V závěru práce jsou zhodnoceny vlastnosti snímače a některé jeho nevýhody při použití pro robotické účely.