Browsing by Author "Novotná, Eliška"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemHospodaření komunitních zahrad v České republice(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2015-01-01) Novotná, EliškaVýzkum hospodaření komunitních zahrad v ČR se uskutečnil v rámci širšího výzkumného záměru. Kladli jsme si výzkumné otázky týkající se jejich ekonomické soběstačnosti a trvalé udržitelnosti. Věnovali jsme pozornost vybavení a provozování zahrad, zdrojům pro investice a provoz a zveřejňování informací o jejich hospodaření. Zjistili jsme, že zahrady na svém startu potřebují podporu z externího prostředí a poté jsou provozně soběstačné. Jejich ekonomická soběstačnost, stejně jako udržitelnost, je ovšem podmíněna současnou sociální, ekonomickou a politickou situací.
- ItemPodpora malých a středních podniků ze zdrojů Evropské unie(2016-10-31) Novotná, Eliška; Bednářová Pavla, doc. PhDr. Ing. Ph.D.; Skolitel : 55345 Němeček Pavel, prof. Dr. Ing.; Konzultant : 55358 Bílek Martin, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65934 Šarbortová LucieBakalářská práce je zacílena na vytvoření projektové dokumentace žádosti o dotaci z Operačního programu Životní prostředí Ministerstva Životního prostředí pro společnost Praktik systém s.r.o. se sídlem v Liberci. Dílčím cílem je analýza možností podpory malých a středních podniků s akcentem na podporu podnikání z fondů EU. První část práce je zaměřena na teoretická východiska řešené problematiky, vytyčení pojmů malý a střední podnik a druhy podpory MSP. Ve druhé části práce jsou analyzovány možnosti čerpání podpory MSP ze zdrojů EU, je popsán proces tvorby žádosti a postup získání dotace. Následně je proces získání dotace z Operačního programu Životní prostředí zpracován konkrétně pro firmu Praktik systém s.r.o. včetně vypracování projektové dokumentace a analýzy projektu. Vyhodnocení projektu je provedeno v závěru práce.
- ItemRole etopeda v pedagogickém sboruNovotná, EliškaCílem diplomové práce je zhodnotit efektivitu práce speciálního pedagoga/etopeda na základní škole. Údaje pro zhodnocení různých aspektů efektivity jeho práce jsou sbírány od tří speciálních pedagogů/etopedů prostřednictvím rozhovorů, od třiceti učitelů základních škol a sta žáků, tentokrát prostřednictvím dotazníků. Diplomová práce se věnuje frekvenci spolupráce speciálního pedagoga/etopeda s učiteli a žáky a také způsobům, jakými s nimi pracuje. V teoretické části diplomové práce se pojednává například o zavedení pozice školních speciálních pedagogů, informovanosti zaměstnanců škol a žáků o této pozici a samozřejmě také o jeho spolupráci s učiteli, žáky, rodiči, vedením školy, ale i s dalšími institucemi mimo školu. Empirická část tyto teoretické skutečnosti ověřuje.