Browsing by Author "Nováková, Michaela"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemFinancování pracovního kapitálu podnikuNováková, Michaela; Hyblerová Šárka, Ing. Ph.D.; Neckář Bohuslav, prof. Ing. DrSc. Skolitel : 54686; Červová Lenka, Ing. Ph.D. Konzultant : 58883; Kroupová Jitka, Ing. Konzultant2 : 65930Předmětem diplomové práce Financování pracovního kapitálu podniku je zhodnocení možností financování krátkodobých oběžných aktiv jako součásti obratového cyklu peněz. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část obsahuje teoretické poznatky o pracovním kapitálu, jeho složkách a zdrojích financování podniku, se zaměřením na krátkodobé zdroje. V praktické části je uvedena finanční analýza pracovního kapitálu společnosti ZNOVÍN ZNOJMO, a. s. Závěrečná kapitola je věnována případové studii hypotetického problému s financováním pracovního kapitálu vybraného podniku, nastínění možností a volbou nejvhodnější formy bankovního produktu pro řešení daného případu.
- ItemVolnočasové aktivity mládeže s poruchami chováníNováková, Michaela
- ItemVolnočasové aktivity mládeže s poruchami chování(Technická Univerzita v Liberci, 2006) Nováková, Michaela; Rýdl, KarelBakalářská práce se zabývala problematikou volného času mládeže s poruchami chování. Vycházela z potřeby zmapování dané problematiky. Jejím cílem bylo zjištění charakteristiky volného času mládeže s poruchami chování. Výsledky byly srovnávány s kontrolní skupinou, mládeží bez poruch chování. Práci tvořily dvě stěžejní oblasti. Jednalo se o část teoretickou, která pomocí zpracování literárních pramenů popisovala a objasňovala základní okruhy: volný čas, vývojové období adolescence a specifické poruchy chování. Praktická část zjišťovala pomocí dotazníku situaci, jakým způsobem tráví volný čas mládež s poruchami chování, jaké volnočasové aktivity preferují, jak jsou spokojeni s náplní volného času. Šetření probíhalo u 33 žáků se specifickými poruchami chování ve věku 12 - 16 let, kontrolní skupinu tvořilo 26 žáků stejné věkové skupiny bez poruch chování. Výsledky ukazovaly na některé odlišnosti trávení volného času mládeže s poruchami chování a mládeže bez poruch chování, zejména z hlediska organizovanosti, z hlediska spokojenosti. Naopak obě skupiny se shodly, s kým nejčastěji tráví svůj volný čas a v preferenci některých volnočasových aktivit (pasivní zábava, sportovní aktivity). Výsledky vyúsťovaly v konkrétní navrhovaná opatření v oblasti výchovy ve volném čase v rámci školy. Za největší přínos práce se považuje zmapování trávení volného času žáků se specifickými poruchami chování a získání podnětu pro další výzkum v této problematice.