Browsing by Author "Marková, Zuzana"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemRating pojišťovenMarková, Zuzana
- ItemUvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Marková, Zuzana; Ungerman, OtakarCílem diplomové práce je zhodnocení aktuálního stavu v marketingové oblasti firmy HOLS, a. s. z hlediska nového výrobku a návrh vhodných marketingových nástrojů pro úspěšné proniknutí na trh s novým výrobkem ? pivem Chytrón. Pivovar již dříve uvedl na trh pivo s ovocnou příchutí, ale u zákazníků nebylo oblíbené, proto pivovar nepokračoval v jeho produkci. Nyní je však konzumace piv s příchutí velice populární a pivovar chce pokrýt i tento trh. První část diplomové práce je teoretická část, která se věnuje oblasti marketingu, marketingového mixu a dalším činnostem spojených s marketingem. V druhé části práce je představena firma HOLS, a. s., dále byl proveden rozbor marketingových nástrojů vztahujících se k novému produktu. Tato diplomová práce se také zabývá otázkou, zda je vhodné uvést výrobek na zahraniční trh. Závěrem je provedeno dotazníkové šetření mezi konzumenty piva a proveden návrh na jednotlivá opatření pro vhodný vstup produktu na trh.