Browsing by Author "Linhart, Ondřej"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemDistribuční strategie vybraného produktuLinhart, Ondřej
- ItemDistribuční strategie vybraného produktuLinhart, Ondřej; Myslivcová Světlana, Ing.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 59360 Ungerman Otakar, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65154 Líman JosefTato bakalářská práce se bude zabývat distribuční strategií, používanou firmou Jotis s.r.o. Ve své teoretické části stručně popíše pojmy z oblasti logistiky a distribuce jako uvedení do problematiky a dále se bude zabývat hlavně distribucí, jakožto prvkem marketingového mixu. Distribuce v tomto pojetí, nazývána také marketingovou logistikou, se zabývá vztahem nákladů a úrovní služeb, proto také poskytované služby, zákaznický servis, bude nejdůležitější částí této práce. Celá metodologie v práci představená, veškeré provedené analýzy a veškerá navrhovaná řešení souvisí s distribucí a službami s ní spojenými. V metodologii půjde především o způsob změření míry zákaznického servisu vnímaného zákazníkem. Přínos této práce by měl být v první řadě informační, zmiňovaná firma se nikdy nezabývala měřením zákaznického servisu ani stanovováním explicitně vyjádřené strategie, a i přesto, že jistou představu o požadavcích svých odběratelů má, nikdy ji komplexně neuchopila.
- ItemFamily Business Innovativeness: A Tool for Successful Succession?(Technická Univerzita v Liberci, ) Skrbková, Denisa; Rydvalová, Petra; Linhart, Ondřej; Ekonomická fakultaFamily businesses are founded with a vision of long-term sustainability and longevity over generations. Therefore, succession in a family business is an important prerequisite for achieving this goal, representing one of the greatest challenges for contemporary family businesses. We are now in an era in which the millennial generation, which is known for their interest in innovation and technology, is among the potential successors. However, the relationship between family business innovation as a potential motivating factor and the next generation’s intention to take over the family business has not been sufficiently investigated. This study examines the relationship between family businesses’ innovativeness and potential successors’ intention to take over the family business. On a sample of 18,000 responses from university students in the role of a potential successor to a family business, we demonstrate a positive correlation between the intention to take over a family business and the innovativeness of that business. Although the Cramér’s V coefficient indicates weak association, it is evident that the relative number of potential successors of family businesses increases with a higher rating of innovativeness. We also show that this trend has not changed over the last five years. The innovativeness of the family business plays an important role in the next generation's decision whether to continue with the business and ensure the longevity of the family business over generations. Our findings may therefore be relevant for owners of family businesses in addressing potential succession issues.
- ItemLoajalita zákazníků ke konkrétní značce podnikuLinhart, Ondřej; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763; Vokurka Jan, Ing. Konzultant2 : 66429V době postupující globalizace a blahobytu se konkurenční prostředí stává stále silnějším a zákazník stále náročnějším. Firmy vynakládají obrovské finanční prostředky za účelem upoutání pozornosti zákazníka, přesvědčení ho o koupi jejich výrobku, budují silné značky a snaží se zákazníky více zapojit do firemního dění. Tím samozřejmě sledují motivy ve formě vyššího zisku či vyššího podílu na trhu, toho je ale často dosaženo nejprve přes spokojenost zákazníka a později přes jeho loajalitu. S mírnými odlišnostmi ve firmách platí známé Paretovo pravidlo 80/20 - 80% příjmů firmy plyne zpravidla z 20% velmi spokojených, své nákupy opakujících zákazníků.Předmětem této práce je právě loajalita zákazníka, konkrétně k sirupům značky Kitl Syrob, kdy hlavním cílem práce je provést měření spokojenosti, loajality a hodnoty zákazníka. Pomocí exploračního průzkumu byly odhaleny první oblasti, ve kterých by mohla firma zaostávat a na jeho základě sestaveno strukturované dotazníkové šetření, kterým podle metody ECSI byly zjištěny faktory, které loajalitu zákazníka ke značce Kitl Syrob zásadně ovlivňují. Byly odhaleny názorové rozdíly loajálních a neloajálních zákazníků a ze získaných dat z dotazníkového šetření byla navržena řešení problematických částí. Dále byla sestavena multifunkční kalkulačka hodnoty zákazníka v programu MS Excel, která byla vytvořena za účelem zdůraznit důležitost loajálního zákazníka pro firmy a podnítit tak firmy o tyto zákazníky usilovat a jako podpora manažerského rozhodování.