Browsing by Author "Lindová, Kateřina"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemAsistent pedagoga v inkluzivním vzdělávání(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2017) Palounková, Zuzana; Joklíková, Hana; Kaiserová, Anna; Košťáková, Markéta; Lindová, Kateřina; Točíková, JanaThe paper is focused on the role of a teacher assistant in inclusive education in the Czech Republic. In the introduction, the authors present basic theoretical information that relates to the solved topic. After the theoretical introduction, some results of research carried out at regular and alternative schools in the Czech Republic (as part of the SGS-FP-TUL 14/2017 project titled “Teacher Assistant for Inclusive Education”) are presented. The results point to interesting facts that are related to teacher assistants’ work and the conception of their role in education of pupils with special educational needs.
- ItemSpolupráce mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga v běžném a alternativním školstvíLindová, Kateřina; Palounková Zuzana, Ing. Ph.D. : 55520; Kolář Milan, doc. Ing. CSc. Skolitel : 54736; Joklíková Hana, Mgr. Ph.D. Konzultant : 64101; Loosová Jana, Ing. Ph.D. Konzultant2 : 66340Hlavním cílem diplomové práce je nalezení aspektů, které ovlivňují úroveň spolupráce mezi třídním učitelem, asistentem pedagoga a jejich komparace v běžném a alternativním školství. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na teoretické vymezení základní problematiky inkluze a integrace. Dále se zabývá vymezením pedagogické profese asistenta pedagoga a třídního učitele. Praktická část diplomové práce je zaměřena na hledání základních aspektů, které se podílejí na spolupráci mezi asistentem pedagoga a třídním učitelem. Respondenti jsou rozděleni do dvou skupin, asistenti pedagoga a učitelé působící na prvním stupni základních škol. Respondenti jsou dotazováni pomocí dotazníků. Na základě výsledků zjišťujeme základní aspekty, které pozitivně či negativně ovlivňují práci mezi asistenty pedagoga a třídními učiteli.