Browsing by Author "Langmaierová, Monika"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemPojetí role žáka v alternativním vzdělávacím programu 'Začít spolu'(Technická Univerzita v Liberci, 2010) Langmaierová, Monika; Novotová, JitkaDiplomová práce analyzuje program Začít spolu (Step by Step), přibližuje jeho vztah k reformní pedagogice, především daltonskému plánu, zaměřuje se na jeho vývoj a realizaci v ČR po roce 1989. Zabývá se objasněním role žáka v tomto programu v porovnání s tradiční 'transmisivní' výukou. Výzkumná část prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu pojetí role žáka. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda existuje rozdíl mezi pojetím role žáka v těchto dvou typech výuky. Metodou výzkumu bylo zvoleno pozorování ve 12 třídách 3., 4. a 5. ročníků a zároveň metoda interview s třídními učiteli.
- ItemPojetí role žáka v alternativním vzdělávacím programu Začít spoluLangmaierová, Monika