Browsing by Author "Láska, Ladislav"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemBitcoin a jeho použití v podnikatelském prostředíLáska, Ladislav; Skrbek Jan, doc. Ing. Dr.; Skolitel : 55356 Beran Jaroslav, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 58654 Kašparová Marie, Ing.; Konzultant2 : 65811 Štěpnička FilipPředmětem bakalářské práce na téma Bitcoin a jeho využití v podnikatelském prostředí je přiblížení bitcoinu a jeho fungování. První část práce je zaměřená na všeobecně teoretický popis peněz a kryptoměn. Dále jsou v práci obsaženy informace týkající se nejznámější kryptoměny bitcoin. Píše se zde například o pojmu samotném, historii bitcoinu, těžení bitcoinu a nebo také o množství bitcoinu v oběhu. Druhá část práce se věnuje samotnému bitcoinu v praxi. Zejména jsou v práci obsaženy informace týkající se míst, kde lze bitcoin použít. Ve druhé polovině praktické části je navrženo konceptuální fungování bitcoinu včeském podnikatelském prostředí. Přičemž autor popsal jednotlivé fáze, které by pomohly vyzdvihnout výhody platebního systému pro podnikatelské subjekty. Celý navržený model je poté vyhodnocen.
- ItemBitcoin a jeho použití v podnikatelském prostředíLáska, Ladislav
- ItemKomunikační strategie vybraného sportovního klubuLáska, Ladislav; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. : 55313Diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybraného sportovního klubu a následnými optimalizačními návrhy, které povedou ke zlepšení daných komunikačních aktivit podniku. První část se teoreticky zaměřuje na téma marketingu, marketingové komunikace a poté také na oblast sportovního marketingu. Ve druhé části autor práce na základě svých zkušeností analyzuje úroveň využití nástrojů marketingové komunikace ve sportovním florbalovém klubu FBC Liberec. Zároveň se práce zaobírá i SWOT analýzou marketingové komunikace zmíněného sportovního klubu. na základě zjištěných informací autor práce popisuje tři návrhy, které si kladou za cíl zlepšení úrovně využití nástrojů marketingové komunikace v oblasti sponzoringu, public relations a prodeje merchandisingu v daném sportovním klubu.