Browsing by Author "Ládrová, Jitka"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemNávrh inovačního business modelu(2014-10-31) Ládrová, Jitka; Antlová Klára, doc. Ing. Ph.D.; Skolitel : 54889 Fárek Jiří, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 63777 Kalous Tomáš, Ing.; Konzultant2 : 64580 Bronec MichaelDiplomová práce, jak již z názvu vyplývá, přináší návrh inovačního business modelu, který byl vytvořený na míru českému žánrovému nakladatelství Straky na vrbě.Teoretický rámec diplomové práce je věnován obecným poznatkům a řeší proces návrhu business modelu; od analýz současného stavu, přes identifikaci možností on-line podnikání až po oblast marketingu, která zahrnuje SMART cíle firmy, logo, slogan, marketingový a komunikační mix aj. Praktická část aplikuje teoretické poznatky a navrhuje jejich efektivní využití pro potřeby malého podniku, jakým vybrané nakladatelství je. Výsledný návrh má za cíl oslovit nové čtenáře, zlepšit a zefektivnit komunikaci s již stálými zákazníky a vytvářet dojem moderního nakladatelství, které jde s dobou.
- ItemNávrh inovačního business modeluLádrová, Jitka
- ItemNávrh inovačního business modelu(Technická Univerzita v Liberci, 2015-01-01) Ládrová, Jitka; Antlová, KláraDiplomová práce, jak již z názvu vyplývá, přináší návrh inovačního business modelu, který byl vytvořený na míru českému žánrovému nakladatelství Straky na vrbě. Teoretický rámec diplomové práce je věnován obecným poznatkům a řeší proces návrhu business modelu; od analýz současného stavu, přes identifikaci možností on-line podnikání až po oblast marketingu, která zahrnuje SMART cíle firmy, logo, slogan, marketingový a komunikační mix aj. Praktická část aplikuje teoretické poznatky a navrhuje jejich efektivní využití pro potřeby malého podniku, jakým vybrané nakladatelství je. Výsledný návrh má za cíl oslovit nové čtenáře, zlepšit a zefektivnit komunikaci s již stálými zákazníky a vytvářet dojem moderního nakladatelství, které jde s dobou.
- ItemNEW FACEBOOK ALGORITHM: HOW DOES IT AFFECT SPONSORED POSTS?(2018-01-01) Ládrová, JitkaAt the beginning of January 2018, Mark Zuckerberg, the founder of the social network Facebook, and his team published a new strategy. The main goal of this new strategy is to present in the News Feed firstly the posts of friends and family members in particular. Along with this decision, a new Facebook algorithm disadvantaging company pages has been implemented. The administrators of company pages, with increasing tendency, have to resort to paid advertising to get the posts to their fans. This paper focuses on how the change in the algorithm affected the distribution of sponsored posts. A comparative analysis was performed on two identical sets of posts. The first post was promoted in 2017 and the second in 2018 after the new algorithm was launched.
- ItemPraktické využití pokročilých analýz dat pro manažerské rozhodování ve zdravotní pojišťovně(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Ládrová, Jitka; Zádová, VladimíraBakalářská práce, jak již její název napovídá, se zabývá praktickým využitím pokročilých analýz dat, respektive data miningu coby disciplíny, do které se řadí většina metod, které se pro zmiňované analýzy využívají. V bakalářské práci je tudíž řešen teoretický rámec data miningových metod, na které navazuje jejich použití pro projekt zdravotní pojišťovny a následná aplikace výsledků pro manažerské rozhodování. Projekt zdravotní pojišťovny, který je popisován v praktické části, měl pak za cíl odhalit podvodně vykazovanou zdravotní péči některých zdravotnických zařízení, respektive vytipovat mezi všemi lékaři vedenými v databázi zdravotní pojišťovny ty, kteří vykazují prováděné výkony nestandardním způsobem a u kterých je tudíž vysoká pravděpodobnost toho, že se neoprávněně obohacují na úkor zdravotní pojišťovny.
- ItemPraktické využití pokročilých analýz dat pro manažerské rozhodování ve zdravotní pojišťovně(2013-01-01) Ládrová, Jitka