Browsing by Author "Kuželová, Lenka"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemOptimalizace stavu zásobKuželová, Lenka
- ItemStrategie řízení značkyKuželová, Lenka; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54965 Jáč Ivan, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55170 Nemčoková Renáta, Ing.; Konzultant2 : 64398 Slovinský MilanDiplomová práce se zabývá problematikou Strategického řízení značky. Vycházíz teoretických poznatků, které jsou vysvětleny v první části této práce. Je popsán pojem značka, vymezen význam značky pro marketing a proces strategického řízení značky. Diplomová práce se zaměřuje na značku potravinového řetězce Lidl v České republice. Praktickou část práce tvoří představení značky Lidl a provedení dotazníkového šetření. Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav značky a jejího vnímání zákazníky, odhalit nevyužité příležitosti a navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení celkové image a k odstranění případných nedostatků ve strategii řízení značky
- ItemStrategie řízení značkyKuželová, Lenka