Browsing by Author "Krafková, Lucie"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemSportovní zařízení města TurnovKrafková, Lucie
- ItemSportovní zařízení města Turnov(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Krafková, Lucie; Martinec, JindřichBakalářská práce analyzuje situaci sportovišť města Turnova, zjišťuje jednotlivé možnosti sportovního vyžití, cenové relace a dostupnost.V teoretické části bakalářské práce nalezneme charakteristiku města Turnov, jeho klima, a také koncepci sportu ve městě. Popsána je i ekonomická stránka sportu a otázka marketingu, především marketingové prostředí a SWOT analýza. Další kapitoly se věnují charakteristice zakládání, vedení a činnosti sportovních zařízení. Praktická část nabízí přehled a popis sportovních zařízení města Turnova. Dále je uveden finanční rozbor a SWOT analýza jednotlivých sportovišť Městské sportovní s.r.o., mezi které patří bazén, atletický stadion, fotbalový stadion, sokolovna Mašov a zimní kluziště. V závěrečné části práce jsou popsány návrhy na efektivnější využití sportovišť.
- ItemVýchova demokratického občana na 1. stupni ZŠKrafková, Lucie
- ItemVýchova demokratického občana na 1.stupni ZŠ(Technická Univerzita v Liberci, 2010) Krafková, Lucie; Johnová, JanaIn my thesis deal with the implementation of cross curriculum theme ?Educating the democratic citizen?, which is based on the General educational program. The thesis is divided into the theoretical part and into the practical part. The theoretical part described the General educational program. I deal with the cross curriculum theme the Education of the democratic citizen and the concepts associated with it. Further I describe the way of realization of the cross curriculum theme by the project education. In the practical part there are described the results of analysis of the School educational programs of schools in Liberec. Based on the results of research, I created the project "Our happy Earth", which was verified in two fourth years at Basic school Lesná in Liberec. The Process and the evaluation questionnaires, which were awarded to pupils are shown in the tables and graphs.