Browsing by Author "Kosinová, Veronika"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační mix firmy(Technická Univerzita v Liberci, 2009-01-01) Kosinová, Veronika; Simová, JozefínaThis Diploma Thesis deals with marketing communication mix and its creation in firm. The aim of the diploma thesis was to analyse current communication mix in a company Evropská databanka Corp. and to propose its improvement. Thesis complies information obtained from the company and from technical literature. Proposal of improvement of communication mix is a result of implementation of teoretical knowladge in practice. Introductory part of thesis describes characteristics of the company and aspects that affect its communication mix. The following chapter interprets teoretical data and instruments of communication mix. The final part deals with analysis of existing mix in the firm and seeks suitable improvements. The solution part contains concrete applicable proposals, that could be used by this firm and that could be very benefical for the company.
- ItemKomunikační mix firmy(2009-01-01) Kosinová, Veronika
- ItemMarketingová komunikace vybraného podniku(2020-11-1) Kosinová, Veronika; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. : 55313Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Restaurace U Janka. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Jejím cílem je navrhnout možné kroky ke zlepšení vybraných nástrojů komunikačního mixu, které by vedly ke zlepšení komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky. Úvodní teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů marketingové komunikace, počínaje definicí pojmu marketing, marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu až po marketing v gastronomii a dopad koronavirového období na toto odvětví. Praktická část se věnuje vybranému restauračnímu zařízení a jeho nástroji marketingové komunikace, které ve svém podnikání aplikuje. Poslední část této práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků Restaurace U Janka. Na základě provedené analýzy, interních zdrojů podniku a vlastních zkušeností autorky jsou pak navrhnuta doporučení pro zlepšení marketingové komunikace již zmíněného podniku.