Browsing by Author "Jandová, Barbora"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemMateřská škola v Českých Budějovicích(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Jandová, Barbora; Hendrych, JanMateřská škola v Českých Budějovicích Historický střed města nemá v docházkové vzdálenosti žádné zařízení pro předškolní výchovu. Účelem práce je navrhnout nový objekt městké mateřské školy s možností o rozšíření na jesle. Aplikovat nejnovější tendence v pojetí předškolní výchovy. Vybraná lokalita je uvolněný vnitroblok mezi ulicí Hradební, Kanovnickou a Kněžskou, součástí návrhu je rehabilitace tohoto prostoru s vědomím urbanistických a historických souvislostí. Podklady jsou uloženy na serveru fakulty. Obstarání dalších podkladů a konzultace s příslušnými odborníky a institucemi jsou součástí práce. Lokality: vnitroblok (Kanovnická, Kněžská, Hradební) jiná dle vlastního výběru
- ItemNová radnice v Praze 5Jandová, BarboraV současné době jsou prostory Úřadu městské části Praha 5 rozptýleny v několika budovách a v nevyhovujících prostorech. Úkolem je navrhnout novou reprezentativní budovu radnice, která bude na novém důstojném místě ve vazbě na postupnou přestavbu území současného autobusové nádraží Na Knížecí, které bude v blízké době zrušeno a přesunuto ke Smíchovskému nádraží. Součástí návrhu je řešení před prostoru radnice a veřejného prostranství v návaznosti na okolní zástavbu. Objekt radnice se má stát místem pro dialog mezi občany a orgány státní a městské správy. Součástí budovy budou i prostory se společenskou a kulturní funkcí.
- ItemStrategie řízení značkyJandová, Barbora
- ItemStrategie řízení značky(2014-10-31) Jandová, Barbora; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Skolitel : 55316 Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant : 54932 Diblík Martin, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 60614 Pytloun Lukáš, Ing.Tématem této diplomové práce je Strategie řízení značky. Vychází z teoretických poznatků, které jsou popsány v její první části, která se zabývá definicí pojmu značka, vymezením významu značky v rámci marketingu a také procesem strategického řízení značky. Pro spolupráci byla vybrána společnost PHG, s.r.o., provozující činnost v oblasti hotelnictví a pohostinství na území Liberce a okolí. Druhou část práce tvoří aplikace veškerých teoretických poznatků o značce do praxe. Je provedena analýza cílů společnosti, značky Pytloun, její identity a prvků. Záměrem diplomové práce je zhodnotit současný stav a navrhnout opatření, která povedou k požadované image vnímané veřejností s ohledem na výsledky jak primárního, tak sekundárního marketingového průzkumu.