Browsing by Author "Holendová, Julie"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemAplikace odpovědného a udržitelného podnikání v podmínkách globálního trhuHolendová, JulieTato bakalářská práce je věnovaná udržitelnému podnikání a společenské odpovědnosti firem poskytujících fotografické služby. Literární rešerše uvádí do problematiky z teoretického hlediska. Vymezuje pojem udržitelný rozvoj a společenská odpovědnost firem. Dále definuje pilíře společenské odpovědnosti firem, pojem stakeholders, hlavní principy společenské odpovědnosti firem a uvádí nejpoužívanější normy z této oblasti. Na ni navazuje druhá kapitola, která odborně zkoumá možnosti aplikace principů udržitelného a společensky odpovědného podnikání pro firmy poskytující fotografické služby, uvádí nejznámější instituce zabývající se společensky odpovědným fotografováním, definuje pojem společensky odpovědný fotograf, vyhodnocuje efekty plynoucí ze společenské odpovědnosti a popisuje, jak jsou využívány principy udržitelného a společensky odpovědného podnikáni ve fotoateliéru Milana Holendy. Závěrem jsou uvedena doporučení pro další aktivity v oblasti udržitelného podnikání a společenské odpovědnosti firem ve fotoateliéru Milana Holendy.
- ItemGeneration X, Y, and Z Preferences for Car-Sharing in Different Situations(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2022) Pelech, Pavel; Holendová, JulieCílem tohoto článku je posoudit vliv jednotlivých generací (X, Y, Z) potenciálních zákazníků sdílené ekonomiky na jejich ochotu preferovat sdílené auto oproti autu vlastnímu v konkrétních definovaných situacích. Výzkum probíhal od prosince 2021 do března 2022 a zúčastnilo se ho 741 respondentů, kteří byli rovnoměrně rozděleni mezi všechny tři analyzované generace. Závěry výzkumu naznačují, že jednotlivé generace respondentů nebudou mít odlišné preference využívat sdílené auto v různých situacích. Všechny generace respondentů si dokážou více představit používat sdílené auto pravidelně během cestování a zábavy, ale už ne tolik s dětmi na kroužky, nebo při cestách do práce či školy. Tato skutečnost může být využitelná marketingovými odborníky, kteří potřebují rozklíčovat motivy pro účast zákazníků ve sdílené ekonomice, resp. v segmentu sdílených aut.
- ItemKlíčové aspekty mezinárodního obchodního jednáníHolendová, Julie; Demel Jaroslav, Ing. Ph.D. : 60633Tato diplomová práce je věnována mezinárodnímu obchodnímu jednání, přesněji klíčovým aspektům, tykajících se osoby jednatele a jeho kompetencí pro mezinárodní obchodní jednání. Literární rešerše uvádí do problematiky obchodního jednání z teoretického hlediska. Teoretická část vymezuje komunikaci a její verbální a neverbální složku v prostředí obchodního jednání. Věnuje se také pojmu asertivita a poukazuje na její důležitost při obchodním jednání. Dále definuje pojem obchodní jednání, vymezuje fáze obchodního jednání, věnuje se strategiím vyjednávání, problematice zdolávání námitek či vlivu kultury na mezinárodní obchodní jednání. Na ni navazuje třetí kapitola, která seznamuje se společností Crytur spol., s. r. o. a problematikou obchodního jednání v této společnosti. Dále zkoumá úroveň kompetencí jednatelů společnosti Crytur spol., s. r. o. Závěrem jsou uvedena doporučení pro další rozvoj jednatelů společnosti ve výše zmíněných oblastech.