Browsing by Author "Hlaváček, Pavel"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemIdentifikace optimální lokality pro holdingovou společnost(2006-01-01) Hlaváček, Pavel
- ItemIdentifikace optimální lokality pro holdingovou společnost(Technická Univerzita v Liberci, 2006-01-01) Hlaváček, Pavel; Hasprová, OlgaThis diploma thesis deals with localizing the most suitable locality to set up a holding company. The introductory part is primarily focused on general characteristics of holding companies combined with advantages coming from setting up holding company. The selection process was made out of five possible countries (Denmark, the Netherlands, Spain, Belgium, and Sweden) and all of them were closely analyzed in the next chapter, where were also defined local legal conditions. The final chapter was focused on a case study analysis. The fictional holding company was precisely defined together with all of its financial operations. Then all of the mentioned localities were compared especially by the total tax burden and at the end the best place was picked.
- ItemRozvodový mechanismus vozidlového motoru(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Hlaváček, Pavel; Beroun, StanislavTato práce se snaží popsat problematiku analýzy chování ventilových rozvodů do jednoho celku. Jsou zde popsány nejnovější informace a trendy z oblasti návrhu konstrukčního řešení, výpočtů, měření a hodnocení vlastností ventilových rozvodů spalovacích motorů.
- ItemStrategie prodeje vozů Škoda velkoodběratelům na zahraničních trzích(Technická Univerzita v Liberci, 2009-01-01) Hlaváček, Pavel; Jáč, IvanVýrobci automobilů se v současné, turbulentní době snaží přes vzrůstající konkurenci nacházet nové odbytové cesty pro svou produkci. Jako potenciální segment trhu, který se zdá stabilnější než trh s novými automobily prodávanými soukromým subjektům je fleetový trh, zahrnující prodej osobních automobilů firmám, leasingovým společnostem, autopůjčovnám a ostatním, nesoukromým subjektům. I tyto prodejní kanály mají svá specifika a jsou negativně ovlivněny aktuálními trendy v podobě zavádění šrotovacích pobídek, aplikací ekologických nařízení omezující provoz automobilů znečišťujících životní prostředí a zejména nutnosti čelit trendu ztráty přímého kontaktu výrobce - prodejce - zákazník díky vstupu finančních institucí a společností provozující operativní leasing. Účelem mé diplomové práce je popsat obecně specifika fleetového trhu jako důležitého pilíře utváření vozového parku v dané zemi, jenž je nutný pro zajištění dostatečné finanční prosperity dealerské sítě. Dále popsat aktuální výzvy, jimž čelí fleetový trh obecně a poté již sledovat samotnou strategii Škoda Auto na tomto poli. Zhodnotit její areálovou a produktovou strategii z hlediska šance na úspěch mezi firemními a dalšími fleetovými zákazníky. V závěru mé práce navrhuji několik způsobů posílení stability fleetového obchodu zejména s ohledem na klesající zůstatkové ceny ojetých vozů, vracejících se po nějaké době z firemních autoparků. Tuto stabilitu je nutné zakotvit i v rámci dealerské sítě tím, že prodejní personál bude schopen díky specifickému školení vyjít vstříc potřebám této nově se rozšiřující zákaznické skupiny vozů Škoda.
- ItemStrategie prodeje vozů Škoda velkoodběratelům na zahraničních trzích(2009-01-01) Hlaváček, Pavel
- ItemVentilové vůle motorů Škoda(1996-01-01) Hlaváček, Pavel