Browsing by Author "Hasalíková, Veronika"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemDámská módní značka a emoční marketing(2014-10-24) Hasalíková, Veronika; Fridrichová Ludmila, doc. Ing. Ph.D.; Skolitel : 55316 Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant : 63037 Kubová Pavla, Ing.; Konzultant2 : 63936 Technik JaroslavZáměrem této bakalářské práce bylo vypracovat stručný popis vlivu emocí na budování vztahu mezi dámskou módní značkou a jejími zákaznicemi. V teoretické části je obecné pojednání o značkách, emočním marketingu a konkurenci. Dále je představena společnost Miroslav Kandr - Elegance, která vyrábí dámskou značkovou módu Infinite. Praktickou část tvoří marketingový průzkum. Účelem dotazníku bylo analyzovat a vyhodnotit, jaké emoce zákazníky ovlivňují při výběru značky, věrnosti ke značce a k opuštění značky. V závěru je shrnutí a vyhodnocení získaných informací.
- ItemDámská módní značka a emoční marketingHasalíková, Veronika
- ItemHodnocení zdravotnických podložek(2016-11-15) Hasalíková, Veronika; Nemčoková Renáta, Ing. : 55170Práce se věnuje hodnocení vzorků textilií, které by mohly být použity jako první vrstva zdravotnické podložky. Pro testování vzorků v sendvičové struktuře jsou zde použity čtyři typy druhých vrstev. Na vzorcích jsou měřeny povrchové vlastnosti na přístroji KES-FB4, díky termovizní termografii je sledován transport vlhkosti v příčném řezu sendvičové struktury a na závěr je na přístroji MMT proveden experiment, který vyhodnotil vlastnosti managementu vlhkosti nejen u vzorků prvních vrstev, ale také celé sendvičové struktury - zdravotnické podložky.