Browsing by Author "Franc, Stanislav"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemEditor herního engine pro žánr SHMUPFranc, Stanislav
- ItemEditor herního engine pro žánr SHMUP(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Franc, Stanislav; Rozkovec, MartinCílem práce je vytvořit uživatelsky přátelský editor pro vytváření úrovní v herním enginu Shmup. Práce se zabývá rešerší herního enginu pro hru žánru Shoot 'em up. Tento engine byl vytvořen v rámci magisterského projektu. Jsou zde popsány další úpravy enginu zejména pro podporu spouštěčů a časovačů. V textu se řeší propojení enginu s editorem pomocí jazyka lua. Dále jsou zde popsány jednotlivé části herního editoru.
- ItemModernizace sálu V. tkalcovny n.p. Veba 01 OlivětínFranc, Stanislav
- ItemObjektivní měření omaku jemných tkanin do hmotnosti 120 g/m\hindex{2}(Technická Univerzita v Liberci, 2011) Herzog, Lukáš; Franc, StanislavThis thesis is focused on evaluation of hand of soft fabrics of weight up to 120 g/m2 and on suggestion of an approach for making new model for its evaluation with using non-destructive methods. For evaluation of fabrics common methods of subjective evaluation and objective evaluation were applied via KES. Besides methods of evaluation of textile hand which are commonly used new methods for assessment of the influence of final corrections were applied. To assess the influence of final corrections of fabrics on rigidity the assessed samples are remitted to measurement of bending force on TH-7 machine. To assess the influence of final corrections on surface structure which was settled as fundamental a Talysurf machine for non-contact reading and a Talymap program whose interface was used to assess the influence of final corrections are used at work. All the gained results will be remitted to analysis and will be commented more closely.
- ItemSoftwarová knihovna pro vykreslování 3D modelů pomocí HTML5(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Franc, Stanislav; Jeníček, JiříCílem práce je vytvořit softwarovou knihovnu pro vykreslování 3D modelů na webu za pomocí HTML5. Knihovna by měla umožňovat základní prohlížení modelu, jako je například otáčení nebo zvětšení. Měla by umožnit vykreslení několika modelů do jedné scény. Jednotlivé modely mohou být různobarevné, nebo otexturované. Knihovna by měla zajišťovat plynulý provoz při použití desítek až stovek modelů. Výsledkem práce je softwarová knihovna napsaná v Javascriptu využívající grafické knihovny WebGL. Model se vykresluje přímo v prohlížeči, na místě prvku typu canvas, není třeba žádného pluginu. Prohlížení modelu se provádí za pomocí prvků na webové stránce a použitím myši. Model může být osvícen směrovým světlem. Každý model může mít několik barev, nebo textur. Knihovna umožňuje zobrazit několik modelů v jedné scéně.
- ItemSoftwarová knihovna pro vykreslování 3D modelů pomocí HTML5Franc, Stanislav