Browsing by Author "Fořt, Lukáš"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemInteraktivní učebnice pro výuku anglického jazyka na základní škole(2011-01-01) Fořt, Lukáš
- ItemInteraktivní učebnice pro výuku anglického jazyka na základní škole(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Fořt, Lukáš; Pešat, PavelV závěrečné bakalářské práci bylo provedeno porovnání čtyř interaktivních učebnic pro výuku anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Jsou představe-ny důleţité pojmy týkající se interaktivní výuky a prezentovány interaktivní učebnice angličtiny. Byly navrţeny srovnávací parametry učebnic z digitálního a z didaktického hlediska a na základě těchto parametrů bylo provedeno, vzájemné porovnání vybraných učebnic. Bylo zjištěno, ţe vybrané tituly některá stanovená kritéria nesplňují. Součástí práce je i dotazníkové šetřením, cílené na učitele anglického jazyka, ve kterém byla zjišťována míra vyuţívání interaktivních výukových materiálů anglického jazyka na druhém stupni základní školy v Libereckém kraji. Ukázalo se, ţe oslovení učitelé větši-nou nemají správné povědomí o interaktivních učebnicích.
- ItemÚroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru(2014-04-30) Fořt, Lukáš; Drábková Jindra, Ing. Ph.D.; Skolitel : 55456 Louda Petr, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 63038 Šírová Iva, Ing.; Konzultant2 : 61299 Ivanišová Hana, Ing.Diplomová práce Úroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru rozebírá částí výuky ICT na druhém stupni základních škol a příslušných stupních vícele-tých gymnázií v Děčíně.Teoretická část poskytuje základní přehled o zařazení předmětu ICT do výuky. Ve stejné části jsme provedli taktéž rešerši dostupných nástrojů pro testování informační gramotnosti. Součástí teoretické části je také komparace nejčastěji využívaných tex-tových editorů.Praktická část se zaměřuje na tvorbu, průběh i vyhodnocení didaktického testu ověřujícího dovednosti žáků děčínských škol ve vybraném textovém editoru.
- ItemÚroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru(2018-02-07) Fořt, Lukáš; Drábková Jindra, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54739 Plíva Zdeněk, prof. Ing. Ph.D.; Konzultant : 56638 Rozkovec Jiří, Mgr.; Konzultant2 : 65799 Janovský Radek, Ing.Diplomová práce Úroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru ro-zebírá část výuky ICT na druhém stupni základních škol a příslušných stupních vícele-tých gymnázií v Děčíně.Teoretická část poskytuje základní přehled o zařazení předmětu ICT do výuky. Ve stejné části jsme provedli taktéž rešerši dostupných nástrojů pro testování informační gramotnosti a zároveň i rešerši statistických metod používaných pro vyhodnocování těchto průzkumů. Součástí teoretické části je také komparace nejčastěji využívaných textových editorů.Praktická část se zaměřuje na tvorbu, průběh i vyhodnocení didaktického testu ověřujícího dovednosti žáků děčínských škol ve vybraném textovém editoru pomocí matematicko-statistických metod.
- ItemÚroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru(2017-08-29) Fořt, Lukáš; Drábková Jindra, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54965 Jáč Ivan, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55449 Vít Tomáš, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65349 Holubka Jan, Ing.Diplomová práce Úroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru ro-zebírá část výuky ICT na druhém stupni základních škol a příslušných stupních vícele-tých gymnázií v Děčíně.Teoretická část poskytuje základní přehled o zařazení předmětu ICT do výuky. Ve stejné části jsme provedli taktéž rešerši dostupných nástrojů pro testování informační gramotnosti a zároveň i rešerši statistických metod používaných pro vyhodnocování těchto průzkumů. Součástí teoretické části je také komparace nejčastěji využívaných textových editorů.Praktická část se zaměřuje na tvorbu, průběh i vyhodnocení didaktického testu ověřujícího dovednosti žáků děčínských škol ve vybraném textovém editoru pomocí matematicko-statistických metod.