Browsing by Author "Fedor, Daniel"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemImpact of Customer Satisfaction on Organisations´ PerformanceFedor, Daniel; Demel Jaroslav, Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 56827 Karhanová Horynová Eva, JUDr.; Konzultant2 : 65652 Du-Lieu LisaBakalářská práce poskytuje poměrně zajímavý náhled do problematiky tří odlišných oborů. Nejdříve je kladen důraz na práci s daty v podniku a na významnost informací v organizacích. Dále je pozornost zaměřena na obchodní strategii podniku. Konkrétně na to, jak jsou data používána pro potřeby obchodní strategie. V souvislosti s tím je prezentována koncepce Business Performance Management, stejně tak jako je představena problematika Gap Analysis. Závěrečná část, tedy část týkající se zákaznické spokojenosti, je vzájemně propojena s dřívě uvedenými oblastmi. Zaměřuje se na využívání dat a informací o zákaznické spokojenosti a aplikování poznatků pro potřeby stanovení postupů v obchodní strategii podniku. Hlavní pozornost je věnována vlivu zákaznické spokojenosti na výkonnost podniku a také na to, jak může být zákaznická spokojenost využívána pro zlepšení výkonnosti podniku.