Browsing by Author "Cempírková, Kateřina"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemSpecifika komunikace se zákazníky u prodeje luxusních značekCempírková, Kateřina; Těšinová Pavla, Ing. Ph.D. : 59255Tato bakalářská práce se snaží proniknout do oblasti komunikačních strategií se zaměřením na konkrétní sektor - luxusní módu. V rámci celosvětového rozmachu vlivu internetu, sociálních sítí a nových technologií do marketingových strategií, musí přizpůsobit své způsoby prodeje a komunikace také luxusní značky. Hlavním cílem této práce bylo vybrat vhodnou konkrétní luxusní značku, analyzovat na ní komunikační prostředky a získané informace zobecnit do přehledu komunikačních trendů ovlivňujících luxusní sektor. Nejdůležitější pro práci bylo pracovat s nejnovějšími daty, což v závěru umožnilo porovnání komunikačních prostředků, z pohledu minulosti a současnosti. V první části jsou popsány marketingové strategie se soustředěním na komunikační strategie. V druhé části je věnováno, již problematice luxusní módy a luxusních značek se specifikacemi marketingových a komunikačních prostředků platících v luxusním sektoru, doplněnou o vývojové trendy dnešní doby. Praktická část se zabývá konkrétní luxusní značkou představující příklad dobré praxe. Zde je nejprve uvedena historie až po současnost s identitou značky. Následuje uvedení do marketingových strategií, od kterých se odvíjí komunikační a prodejní strategie značky. Závěrem této části je vytvořen přehled komunikačních a prodejních nástrojů používaných v minulosti a v současnosti.