Browsing by Author "Boumová, Petra"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemKonkurenční pozice produktu dle vnímání spotřebitele.Boumová, Petra; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D.; Pešík Lubomír, prof. Ing. CSc. Skolitel : 55222; Cinkánová Lubica, Ing. Konzultant : 60223; Machan Jaroslav, doc. Ing. CSc. Konzultant2 : 59171Předmětem této diplomové práce, nesoucí název Konkurenční pozice produktu dle vnímání spotřebitele, je analýza vnímání konkurenční pozice vozů ŠKODA Superb a Volkswagen Passat.Práce je rozdělena do tří částí. V první, teoretické, části se zaměřuje na konkurenci, konkurenceschopnost a konkurenční výhodu. V této části je zpracována literatura, která se týká produktu a jeho pozice na trhu. Dále pak konkurence a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. V rámci prostředí firmy je popsána SWOT analýza, Porterův model pěti sil a Benchmarking. Ve druhé, praktické, části jsou nejprve srovnány technické parametry konkurenčních společností. Následně je prostřednictvím marketingového výzkumu zjištěno, zda a jak moc si konkurují ve vnímání a postoji vozy ŠKODA Superb a Volkswagen Passat. Třetí část je věnována závěrečnému zhodnocení výsledků výzkumu a doporučení možných zlepšení.