Browsing by Author "Beranová, Veronika"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemHodnocení efektivnosti konkrétní investice na ochranu životního prostředíBeranová, Veronika; Zbránková Magdalena, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54965 Jáč Ivan, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 61923 Macháčková Vendula, Ing. MSc. Ph.D.; Konzultant2 : 64427 Kmínek ZdeněkCílem této diplomové práce je hodnocení konkrétní investice na ochranu životního prostředí. První část práce zpracovává teoretická východiska dané problematiky životního prostředí a podniku. Důraz je kladen na teorie ochrany životního prostředí a organizací napomáhající zlepšení kvality životního prostředí na globální, regionální a lokální úrovni. Práce se dále věnuje konkrétním nástrojům, které může sledovaný podnik použít. Jedním z nástrojů, na který je kladen důraz, je čistá produkce. Druhá část práce se zaměřuje na hodnocení stavu environmentální politiky sledovaného podniku. V rámci této problematiky je vybrána investice do šroubových kompresorů, která je zhodnocena z pohledu ekonomického a z pohledu environmentálního. Výsledná zjištění jsou vyhodnocena. Závěrečná část diplomové práce obsahuje shrnutí a závěrečná doporučení týkající se investic do ochrany životního prostředí.
- Item
- ItemModelování dynamiky tepelného pole založené na primární formulaci.Beranová, Veronika
- ItemNávrh komunikační strategie výrobního podnikuBeranová, Veronika; Dědková Jaroslava, doc. PhDr. Ing. Ph.D. :54802; Lukavec Petr, Ing. :65814Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii podniku a mezi dílčí cíle práce patří zjištění silných a slabých stránek podniku a analýza trhu. Práce se zaměřuje na vybrané komunikační kanály a jejich využití vmarketingové komunikaci podniku Buday & Sádek. Text práce je rozdělen na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá charakteristikou marketingové a komunikační strategie, včetně marketingového a komunikačního mixu. Dále jsou v práci popsány trendy v marketingové komunikaci, a především postup tvorby komunikační strategie. Druhá, praktická část práce se zabývá především představením podniku, zhodnocení současné komunikace podniku a situační analýzou. V situační analýze jsou stanoveny komunikační cíle, rozpočet komunikační strategie a jsou provedeny vybrané analýzy, SWOT, PEST a Porterův model pěti sil.