Browsing by Author "Bartoňová, Anna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová online komunikace podnikuBartoňová, Anna; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D. : 55316Tato diplomová práce pojednává o online marketingu. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy online marketingu - SEO, reklama ve vyhledávání, displejová reklama, sociální sítě jako nástroj reklamy a přímý online marketing. Teoretický základ je klíčový pro praktickou část diplomové práce, která se zabývá analýzou online komunikace České spořitelny. V první části je představena Česká spořitelna, dále je charakterizován trh, na kterém banka působí, a také jsou zde představeny jednotlivé formy online marketingu, se kterými Česká spořitelna pracuje. V práci je provedena analýza marketingové online komunikace k produktu dětský účet v České spořitelně z roku 2017. Na základě výstupů z této analýzy byla navrhnuta nová podoba marketingové online komunikace k podpoře prodejů dětského účtu, která měla pomoci splnit prodejní cíle České spořitelny. Tento návrh kampaně byl Českou spořitelnou zrealizován. V závěru práce byla úspěšnost navržené marketingové online komunikace vyhodnocena, jsou vyzdvižena silná místa kampaně a je poukázano na oblasti, ve kterých má Česká spořitelna prostor ke zlepšení.