Browsing by Author "Balcárková, Leona"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemOdebírání dětí z rodin do dětských domovů(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Balcárková, Leona; Tomická, VáclavaThis Bachelor thesis deals with problems of the children removings from families to children?s homes. In this thesiswere were founding out the main reasons for it. It is described how many children is from minority groups and how many children are in contact with their families. Next target was further educations of pedagogs and their conditions for next education from management of children´s homes. In theoretical part of this Bachelor thesis are information based on qualification literature and in practical part is described research relevant to problems of the children removings from families to children´s homes. In this research were analysed figures from children´s homes records and interview. Findings are represent in tabules and charts. Summary is in the end of bachelor thesis together with proposde corrective actions.
- ItemOdebírání dětí z rodin do dětských domovů(2010-01-01) Balcárková, Leona
- ItemRizikové jevy na základních školách(2014-01-01) Balcárková, Leona
- ItemRizikové jevy na základních školách(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Balcárková, Leona; Pittnerová, JanaDiplomová práce se zabývala problematikou vybraných sociálně patologických jevů u dětí staršího školního věku. Cílem diplomové práce bylo analyzovat rizikové jevy na základních školách a navrhnout opatření k jejich odstranění. Vzhledem k obšírnosti tématu byla diplomová práce zaměřena na vybrané sociálně patologické jevy jako záškoláctví, šikanu a závislost na návykové látky. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Jedná se o část teoretickou, která pomocí zpracování odborných zdrojů popisuje problematiku, členění sociálně patologických jevů a faktory ovlivňující vznik sociálně patologických jevů. Práce se hlouběji zabývá záškoláctvím, šikanou a závislostí na návykové látky. Přiblížena je i charakteristika žáků staršího školního věku a prevence sociálně patologických jevů. Praktická část zjišťuje pomocí dotazníkového šetření míru výskytu zmíněných sociálně patologických jevů a postoje žáků vzhledem k této problematice. Pomocí rozhovoru práce objasňuje názory učitelů na školního speciálního pedagoga.